mummot eli yli 40-vuotiaat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myö

Vieras
Mie just ylitin tämän rajapyykin ja mietin, että onko niin, että näin keski-iässä sitä laihtuu hitaammin? oletteko huomanneet? tuntuu, ettei tapahdu mitään, vaikka miten syön terveellisesti ja pienempiä annoksia :).

En ole mummo vaikka yli 40. Tuo on yksilöllistä ja riippuu laihdutusmetodistakin. Mitä useammin laihduttaa, nuorenakin. sitä hitaammin se kuulemma onnistuu seuraavalla kerralla.

Mummotpa hyvinkin. Tiedän monta 4-kymppistä mummoa, jotka ovat vielä oikein ylpeitä mummoudestaan, niinkuin pitääkin...

Ja huom, tuohon ei tarvii kuin saada lapsi 2-kymppisenä ja lapsi jatkaa samoilla jalanjäljillä. Ei siis mitään "yli"nuoria mummoja ;)

Juu, siis mie olen ihan innoissani uuden rajapyykin ohittamisesta, ja olenkin tarkkaillut lähinnä fyysisiä muutoksia kiinnostuneena. Mie ostin 40+-naamavoidettakin sillä seurauksella, että iho tuli täyteen finnejä! Se ei usko, että on näin vanha :).

Tuntuu pitävän paikkansa. Ennen piti syödä ihan väkisin, ettei terveydenhoitaja huomautellut alipainosta, nyt ei oo mitään ongelmaa! Sain kyllä lapsen pari vuotta sitten, että nämä kilot ovat siitä kotoisin. Ja mä en ole mummo, mua on nimitelty mummiksi kolme vuotta. Itse täytin pari viikkoa sitten 40v.

Yhteistyössä