MUN ALASTONKUVA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja varaduud:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Huomenta huomenta. :D Munkin alastonkuva on semmonen, jota ei voi palstalaisille näyttää. B)

Kukas näin väittää?!

Tuota en usko, ennenkuin itse näen, ja jos sittenkään.

Siis usko nyt vaan, se on semmoinen, jota ei voi näyttää ja sen voit hyvin tajuta todeksi, koska en aio sitä näyttää. Ei siinä mitään vikaa ole ja siksi en sitä näytäkään. :xmas:

Siis usko nyt vaan, se on semmoinen, jota ei voi näyttää ja sen voit hyvin tajuta todeksi, koska en aio sitä näyttää. Ei siinä mitään vikaa ole ja siksi en sitä näytäkään. :xmas:
Sirkka ei halua et miehet alkaa ahdistelemaan sitä yv:llä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Sirkka ei halua et miehet alkaa ahdistelemaan sitä yv:llä :D

No ei kyl pelkoo, mä en juuri saa yv:tä palstan miehiltä. :D

nii ja semmosista kuvista vissiin saa täällä bannin ja sehä ois sangen ikävää. :(

nii ja semmosista kuvista vissiin saa täällä bannin ja sehä ois sangen ikävää. :(
Niin, mut jos kuvas ei kerran ois mitään vikaa, niin palstan pervot vois innostua lähetteleen niitä yksäreitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Niin, mut jos kuvas ei kerran ois mitään vikaa, niin palstan pervot vois innostua lähetteleen niitä yksäreitä :D

Tai sit vaan mun mies suuttuis, mä saisin bannin ja pervot kattois kuvaa kerran ja sanois "aha". :laugh:

Yhteistyössä