Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:![]()
Ihan hyvää kuuluuVaik näinkin painajaisia viime yönä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:![]()
Ihan hyvää kuuluuVaik näinkin painajaisia viime yönä
![]()
iiiiik, etkai vaan kolmen minuutin munista![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nenä tukossa mutta muuten on ihan jees aamu![]()
missähän vaiheessa dude tulee tähän kykkimään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nenä tukossa mutta muuten on ihan jees aamu![]()
jaa a, soon vissii sidottuna puuhun dildo perseessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:nenä tukossa mutta muuten on ihan jees aamu![]()
jaa a, soon vissii sidottuna puuhun dildo perseessä![]()
Sitä sieltä mihkään päästetä B)
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:on karmeeta katteltavaa!
mitäs teiän aamuun kuuluu?![]()
![]()
![]()
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Huomenta huomenta.Munkin alastonkuva on semmonen, jota ei voi palstalaisille näyttää. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun alastonkuva on levinnyt palstalla, että ei nämä enää ihan vähästä säikähdä. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Höh..no mie jo aattelin että johan se nyt on tempassu
![]()
Mutta huomenta vaan!Just kömmin ylös sängyn pohjalta.
Alkuperäinen kirjoittaja varaduud:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Huomenta huomenta.Munkin alastonkuva on semmonen, jota ei voi palstalaisille näyttää. B)
Kukas näin väittää?!
Tuota en usko, ennenkuin itse näen, ja jos sittenkään.
Sirkka ei halua et miehet alkaa ahdistelemaan sitä yv:lläAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis usko nyt vaan, se on semmoinen, jota ei voi näyttää ja sen voit hyvin tajuta todeksi, koska en aio sitä näyttää. Ei siinä mitään vikaa ole ja siksi en sitä näytäkään. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sirkka ei halua et miehet alkaa ahdistelemaan sitä yv:lläAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis usko nyt vaan, se on semmoinen, jota ei voi näyttää ja sen voit hyvin tajuta todeksi, koska en aio sitä näyttää. Ei siinä mitään vikaa ole ja siksi en sitä näytäkään. :xmas:![]()
Niin, mut jos kuvas ei kerran ois mitään vikaa, niin palstan pervot vois innostua lähetteleen niitä yksäreitäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei kyl pelkoo, mä en juuri saa yv:tä palstan miehiltä.![]()
nii ja semmosista kuvista vissiin saa täällä bannin ja sehä ois sangen ikävää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niin, mut jos kuvas ei kerran ois mitään vikaa, niin palstan pervot vois innostua lähetteleen niitä yksäreitäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei kyl pelkoo, mä en juuri saa yv:tä palstan miehiltä.![]()
nii ja semmosista kuvista vissiin saa täällä bannin ja sehä ois sangen ikävää.![]()
![]()
Tai sit ne pewot jahtais sua kelmun kans :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tai sit vaan mun mies suuttuis, mä saisin bannin ja pervot kattois kuvaa kerran ja sanois "aha".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tai sit ne pewot jahtais sua kelmun kans :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tai sit vaan mun mies suuttuis, mä saisin bannin ja pervot kattois kuvaa kerran ja sanois "aha".![]()