Mun bmi on 41, ja aion nyt syödä rasvassa tiriseviä karjalanpiirakoita törkeellä määrällä juustoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prkle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prkle

Vieras
Mä oon kaks kk ollut tiukalla karppilinjalla, hiilarit alle 20g vrk jne. Osaan sen ruokavlion ulkoa, ja olen noudattanut sitä pilkulleen. Mun työ on fyysisesti rankkaa, joten iltaisin ei ole puhtia lenkille lähtöön vaan oletan että raskas työ kuittaa jonkinverran. Ja mä en ole laihtunut grammaakaan. Vaatteet kiristää ihan samalla tavalla kuin heinäkuun lopussa, paino on ihan just se sama kuin sillon. Mä en ole laihtunut yhtään, en yhtään.

Ja mua v*tuttaa. Niin paljon, että ihan uhallanikin vedän napaani sitä kaikkea, mitä oon nyt kaks kk vältellyt. Ei oo tehnyt tiukkaa olla ketokarppiruokavaliolla, mutta mua ottaa päähän, ahdistaa, v*tuttaa, masentaa, väsyttää tää koko homma. KUN MÄ EN LAIHDU!!!!!!!!!!!
:headwall: :headwall: :headwall:

Ja ei, mä en jaksa kirjoittaa päivän ruokailuja tänne. Oon tehnyt sitä karppifoorumilla eikä kukaan ole löytänyt selitystä mun ikiläskeille. Syön ihan oikein, ja mun pitäis laihtua. Mut kun mä en laihdu.

onpa outoa, mulla karppaus toimi, ja sitä ruokavaliota jaksoin noudattaakin. mutta jos sä vedet pelkkää öljyä 2dl päivässä, niin sehän on sen 1800kcal, siinä ei juuri enää hiilareiden poisto auta, kun kalorit paukkuu..

Ehkä karppaus ei sovi sulle? Ei se kaikille ole oikea ruokavalio. Jos vielä joskus päätät kokeilla laihdutusta liity kalorilaskuriin ja kokeile jotain muuta ruokavaliota. Vaikka sitä virallisterveellistä höystettynä lisäproteiinilla. Onko sulta tutkittu että ei ole mitään lääketieteellistä syytä ettet liho? Tsemppiä ja nauti piirakoista.

What??
Sanoinko mä jossain kohtaa, että vetelen 2dl öljyä päivässä????

Ok. Sen lisäksi että mun läskit ei sula, mun aivotoiminta tai todellisuudentaju on näköjään heikentynyt kun en enää huomaa samoja juttuja kuin muut ihmiset ympärillä.

Mä oon joskus aiemmin onnistunut laihtumaan karppaamalla, ja muutenkin se ruokavalio sopii mulle. Nyt oisin vaan halunnut päästä eroon tästä ylipainosta, mutta mitään ei tapahdu. Joskus kuvittelin, että mulla vois olla kilpparin vajista, mutta ei mulla lähe tukkaa päästä enkä mä myöskään ole niin väsynyt kuin sillon on. Ehkä mun vaan pitää olla tämmönen. :/

Pidä tarkkaa päiväkirjaa siellä kalorilaskurissa, siellä voi myös karpata. Jos et siltikään laihdu vaikka laskennallisesti pitäisi ota yhteyttä lääkäriin.

Yhteistyössä