P
Prkle
Vieras
Mä oon kaks kk ollut tiukalla karppilinjalla, hiilarit alle 20g vrk jne. Osaan sen ruokavlion ulkoa, ja olen noudattanut sitä pilkulleen. Mun työ on fyysisesti rankkaa, joten iltaisin ei ole puhtia lenkille lähtöön vaan oletan että raskas työ kuittaa jonkinverran. Ja mä en ole laihtunut grammaakaan. Vaatteet kiristää ihan samalla tavalla kuin heinäkuun lopussa, paino on ihan just se sama kuin sillon. Mä en ole laihtunut yhtään, en yhtään.
Ja mua v*tuttaa. Niin paljon, että ihan uhallanikin vedän napaani sitä kaikkea, mitä oon nyt kaks kk vältellyt. Ei oo tehnyt tiukkaa olla ketokarppiruokavaliolla, mutta mua ottaa päähän, ahdistaa, v*tuttaa, masentaa, väsyttää tää koko homma. KUN MÄ EN LAIHDU!!!!!!!!!!!
:headwall: :headwall: :headwall:
Ja ei, mä en jaksa kirjoittaa päivän ruokailuja tänne. Oon tehnyt sitä karppifoorumilla eikä kukaan ole löytänyt selitystä mun ikiläskeille. Syön ihan oikein, ja mun pitäis laihtua. Mut kun mä en laihdu.
Ja mua v*tuttaa. Niin paljon, että ihan uhallanikin vedän napaani sitä kaikkea, mitä oon nyt kaks kk vältellyt. Ei oo tehnyt tiukkaa olla ketokarppiruokavaliolla, mutta mua ottaa päähän, ahdistaa, v*tuttaa, masentaa, väsyttää tää koko homma. KUN MÄ EN LAIHDU!!!!!!!!!!!
:headwall: :headwall: :headwall:
Ja ei, mä en jaksa kirjoittaa päivän ruokailuja tänne. Oon tehnyt sitä karppifoorumilla eikä kukaan ole löytänyt selitystä mun ikiläskeille. Syön ihan oikein, ja mun pitäis laihtua. Mut kun mä en laihdu.