Mun ekan päivän (melkein) karppisyömiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aamulla maustamatonta jugurttia kera vattujen ja mustikoiden.
Lounaaksi wokkia, seassa oli myös vähän tummaa riisiä.
Välipalaksi mansikkarahkaa
Päivällisellä 200g juustoleipää, partaäijää ja mansikoita
Ja herkutteluun tummaa suklaata :p

Aivan liian vähän rasvaa! Jogurttiin ja rahkaan ehdottomasti kermaa ja wokkiin myös (ja paista voissa). Mulla tulis nälkä noilla eväillä ku on liian vähärasvaista.

Muuten ok. Proteiinia ehkä hiukan liikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja karppi:
Aivan liian vähän rasvaa! Jogurttiin ja rahkaan ehdottomasti kermaa ja wokkiin myös (ja paista voissa). Mulla tulis nälkä noilla eväillä ku on liian vähärasvaista.

Wokin teinkin voissa. (tai oikeastaan 80% oivariinissa).
Mulla ei kyllä oo nälkä ollut. :)

Miten paljon sitä proteiinia pitäisi syödä? Kun ite olen syönyt tänään lounaaksi kasvisgratiinia (parsakaalia, kukkakaalia, porkkanaa, pinaattia, ruokakermaa ja juustoa) ja broileria, välipalaksi muutaman siivun meetvustia ja juustoa ja nyt päivälliseksi tuota samaa kasvisgratiinia ja possun sisäfilettä. Onko tuossa liikaa vai liian vähän?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
tarkoitatko leipäjuustoa? Se on hyvinkin karppia :D

Leipäjuusto ei ole karppia, hirvittääkin joku ohut juustosiivu paksun pullamössöleivän päällä. Mutta aito kainuulainen juustoleipä sopii karppaakille. kokeile Haapalan juustoleipää, tosi namia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi:
Riisi ei myöskään kuulu karppaamiseen. Ei edes tumma.

En mitään kovin tiukkaa karppia meinaakaan toteuttaa. :)
Silloin tällöin syön tummaa pastaa/riisiä.

No sitten :) Itse yritän välttää pahimpia hiilihydraattipommeja (peruna, leipä, riisi, makaroni jne) mutta vähän on pakko saada hiilareita, koska muuten pääni tulee aivan mahdottoman kipeäksi ja olo on muutenkin huono :(

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:

Miten paljon sitä proteiinia pitäisi syödä? Kun ite olen syönyt tänään lounaaksi kasvisgratiinia (parsakaalia, kukkakaalia, porkkanaa, pinaattia, ruokakermaa ja juustoa) ja broileria, välipalaksi muutaman siivun meetvustia ja juustoa ja nyt päivälliseksi tuota samaa kasvisgratiinia ja possun sisäfilettä. Onko tuossa liikaa vai liian vähän?

:attn: voisko joku kertoa?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mun tän päivän karppieväät

Aamupala 8dl kahvia kermalla, 2munaa ja 4 siivua pekonia

Lounas 3 jauhelihapatukkaa ja karmee kasa salaattia

Illemmalla syön varmaan jukrua ja mehukeittoa, ja yhden siiderin juon

Hyvänen aika, mikä määrä kahvia!

Lounaalla olisi voinut syödä enemmänkin. Muutenkin kannattaisi syödä enemmän.

Kaikki muu on ollut kivan karppia tänään paitsi aamun ruispalat ja iltapäivän munkki :D

Mutta olipa mieletön nälkä munkin nauttimisen jälkeen parin tunnin kuluttua. Vaikka luulisi energiaa riittävän vaikka koko armeijalle. Se sokeri, se sokeri... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
No pakko saada kahvia että käynnistyy.

Mulle tullut aika selväksi näiden kahden vuoden aikana kuinka paljon syön ja mikä mulle hyväksi.

Ootko sä laihtunut karppauksella?

Juu, reilut 20kg

oho. aika hyvin. :) kuinka paljon syöt hiilareita päivässä? itsellä olis tavoite saada kymmenisen kiloa pois.

Yhteistyössä