mun elämä on perseestä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sama kuin ei olisikaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja en edes jaksa lähteä mihinkään kotoa kun siihen on kauhea vaiva että pääsee "lähtemiskuntoon" ja kans vasta muutettu paikkakunnalle en edes osaisi suunnistaa esim. perhekerhoon, enkä edes tiedä mikä bussi menee edes siitä läheltä jne.. huoh. Vanhan paikkakunnan kerhoon olen suunnitellut mennä mutta sinne taas kallis kulkea ja pitkä matka..

Täällä kans yksi elämäänsä kyllästynyt. Minulla on ihanat lapset, ihana mies, ihana koti, ihana työ,ihana koira ja koko suku ympärillä mutta silti vaan tuntuu että jotain puuttuu.. Voi kun tietäisin mitä se on. Tai ainakin kaipaisin sellaista ystävää jolle voisin uskoutua kokonaan, mutta ei sellaista vaan ole löytynyt. Ystäviä/ kavereita kyllä on mutta ei sitä kaikkein lähintä. Olen vaan niin onneton. Mitään en saa nykyisin enää tehtyä, elämän halu on vaan hukassa. Itsetuhoisat ajatukset alkaneet pyörimään päässä yhä useemmin. Minäkin esitän kaikille että, kaikki on hyvin ja yksin mietin tätä paskaa elämää...missä ei ole mitään järkeä!!

Oot pari kuukautta pakkohoidossa mielisairaalassa erossa lapsistasi ja kodistasi (lapset jollekin isovanhemmille tai jotain) niin ihmeesti alkaa jaksaa taas vanhaa elämää.

Meinaa siinä vastaa tyhää on, kun sun jokaista askelta vartioidaan ja itkusta saa heti lääkkeitä käsien naarmuttamisesta joutuu eristykseen ja isot tuntemattomat miehet täyttää joka kolon.

Se on sellaista paskaa, että vanha paska on kukkasia siihen verrattuna. Eikä kukaan soita tietenkään tai tule käymään. Sielläkään. Joku äiti tai naapurirapun uskova mummo korkeintaan. Alkaa heti vanhat innostaa.

siis mun on aivan pakko purkaa. mä en kohta jaksa enään!!
on niin sosiaalisesti tyhjä elämä,suurinpiirtein ainoa seura aikuinen mulla on tää tietokone !enhän mää oikein muuta enää jaksakaan kuin istua tässä koneella ja sit on kamalan huono omatunto.

voimat ja mielenkiinto on nollissa, tuntuu ettei mulla ole mitään muuta virkaa kuin kodin ja lastenhoito. eihän mulla ole muuta! jos lääkäriin tms. joskus on aika mihin pakko mennä ilman lapsia,sekin on sen varassa saanko kodinhoitajaa.

kukaan ei soita eikä käy,ketään ei tunnu kiinnostan.mä tunnen itseni niin mitättömäksi paskaksi , ainoa syyni enää elää on lapseni. elämäni on yhtä rämpimistä päivästä toiseen,tänäänkin itku tullut vähän väliä. mahaan sattuu,kurkkua kuristaa.. eilen naarmutin saksilla käteni kun oli niin turhauttava ja epätoivoinen olo:(

nythän olisi niin helppo sanoa että ota itsees niskasta kiinni..mutta entä jos ei enää jaksa?! en osaa mennä ihmisten ilmoilla oikeen enää,eikä ole kiva mennäkään aina yksin tai lasten kanssa. enkä oikein tunnekaan näitä seutuja kun ollaan muualta muutettu vuos sitten.

lapset katselee nytkin vaan lasten ohjelmia,mitään muuta virikettä oon enää kykenemätön heille antamaan. eli mitä mä olen enää :(
En dumma alta gamlar. Et two gonger amna en ilt? Bun komlar hjerts praa?

Yhteistyössä