O
outo vieras
Vieras
Minulla on nyt "todettu" läheisriippuvuus ja olenkin hyvin riippuvainen varsinkin miesten huomiosta. Nyt selvisi sekin, että kaikkiin eksiini olen ihastunut siksi, koska he ovat ensin kiinnostuneet minusta. Eli kiinostun miehestä vasta kun hän osoittaa kiinnostusta ja alkaa piirittää. Sitten olen ihmetellyt, miksei miehen kanssa oleminen oikein tunnu miltään henkisesti. Kaikki suhteeni ovat alkaneet ihan väärältä pohjalta eli en ole ollut kiinnostunut aidosti, peilannut vain miehen tunteita. Myös nykyinen suhteeni, joka on kestänyt jo 9 vuotta.
Jos olen itse ensin kiinnostunut jostakin miehestä, en ole uskaltanut tehdä aloitetta, koska en ole tiennyt onko hän kiinnostunut minusta vai ei. Eli en ole koskaan ollut sellaisen miehen kanssa, josta olisin aidosti kiinnostunut. Tämä on ihan kamalaa. Onko kukaan muu kokenut samaa? Kiitos, että sain purkaa.
Jos olen itse ensin kiinnostunut jostakin miehestä, en ole uskaltanut tehdä aloitetta, koska en ole tiennyt onko hän kiinnostunut minusta vai ei. Eli en ole koskaan ollut sellaisen miehen kanssa, josta olisin aidosti kiinnostunut. Tämä on ihan kamalaa. Onko kukaan muu kokenut samaa? Kiitos, että sain purkaa.