Mun epäilykset pettämisestä alkaa vissiin käydä toteen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itku

Vieras
Eli oon epäilly, että mies pettää minua, koska uhkailee koko ajan erolla ja jos on pientäkin kinaa, mies huutaa, ettei jaksa tätä enää ja pakkaa reppunsa ja häipyy joksikin aikaa (kunnes minä maanittelen hänet takaisin).

No, nyt sen on näköjään viihtynyt päivätolkulla vaikka millä ihme sivustoilla, jotain seksitreffisivustoja ja livechatteja yms.

Äsken pestessäni pyykkiä sen farkkujen taskusta löytyi SIM-kortti.
Mähän tietenkin pistin sen puhelimeeni ja yritin aukaista, mutta naputtelin kaks kertaa koodin väärin ja enää ois vaan yksi yritys käytettävänä.

Mieheltä olen kysynyt ja yrittänyt puhua asiasta, mutta ei kuulemma petä ja keskustelua hänen kanssaan ei synny, vaan alkaa se raivoaminen ja erolla uhkailu. Asioista ei siis hänen mielestään pidä puhua eikä hänen tekemisensä ole muka väärin.

Siksipä hälytyskellot soikin ja lujaa. Myös muita merkkejä pettämisestä on.
Nyt mä en tiedä et miten hitossa mä saan ton sim-kortin auki :headwall:
Sieltä mä näkisin onko se joku "salarakas-liittymä" ja saisin konkreettisen todisteen miehen touhuille ja pääsisin näin ollen jatkamaan elämääni ilman häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
kyllä mä jo vetäsin omat johtopäätökset jos ukko olis salaa hankkinu toisen liittymän..

Niinpä, mutta pitäisi saada jotain todisteita nyt.
Ukko ei puhu totta, sen tiedän. Eli kysyminen siltä on täysin turhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Itku:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Maanittelitko todellakin takaisin ukon joka jo lähti?!!!

KYLLÄ :headwall: :'(
Eikä muuten ollu eka kerta... :headwall: :headwall:

Miksi?

Ai miksi maanittelin hänet takaisin?
No koska mut valtasi hirveä pakokauhu, paniikki yksinjäämisestä,
hirveä epävarmuus... Oon niitä viimeiseen asti roikkujia. Ellen sit sais "suunniteltua" eroa ja eron jälkeistä elämää tarpeeksi selkeästi.

Miksi?

hirveä epävarmuus... Oon niitä viimeiseen asti roikkujia. Ellen sit sais "suunniteltua" eroa ja eron jälkeistä elämää tarpeeksi selkeästi.

Suosittelisin, että alkaisit pikkuhiljaa suunnitella sitä tulevaa. Jos nyt ihan oikeesti aattelet: sun mies on lähtenyt monta kertaa, se puhuu erosta jatkuvasti, sillä on uusi sim-kortti, se käy deittipalstoilla.... Sun miehesi haluaa lähteä. anna sen mennä.Tarvitsetko sinä nyt vielä lisää todisteita?

Miksi?

Suosittelisin, että alkaisit pikkuhiljaa suunnitella sitä tulevaa. Jos nyt ihan oikeesti aattelet: sun mies on lähtenyt monta kertaa, se puhuu erosta jatkuvasti, sillä on uusi sim-kortti, se käy deittipalstoilla.... Sun miehesi haluaa lähteä. anna sen mennä.Tarvitsetko sinä nyt vielä lisää todisteita?

En varmasti tarvitsisi, mutta jotenkin tuntuu niin kipeältä luopua tutusta ja turvallisesta, vuosia ollaan oltu yhdessä.. Ei vi**u!!! Mä en kestä mitään elämänmuutoksia tai yksin selviytymistä...

Miksi?

En varmasti tarvitsisi, mutta jotenkin tuntuu niin kipeältä luopua tutusta ja turvallisesta, vuosia ollaan oltu yhdessä.. Ei vi**u!!! Mä en kestä mitään elämänmuutoksia tai yksin selviytymistä...

No mut jos sun miehesi haluaa lähteä, ethän sinä sille mitään voi. Tai sitten toinen vaihtoehto on, että jäät siihen ja suljet silmäsi (jos siis mies ei häivykään). Mutta kyllä oikeasti suositteleisin, että ottasit itsetuntosi käteesi, etkä antaisi itseäsi kohdella miten vaan. Ja tiedoksesi: ihmisiä eroaa koko ajan ja niistä selvitään. Paskaa se aluksi on, mutta kyllä siitä selviää.

Kaikki sympatia sinulle. Et sille mitään voi, miehesi on omalle tielleen lähtenyt. Suosittelen lämpimästi, että varaat itsellesi ajan vaikka tk-psykologille tms. ja alat tuetusti selvittelemään omaa tilannettasi. Älä jää odottamaan, että miehesi ratkaisee aisat puolestasi. Apua tarvitset kyllä varmasti. Mutta toivotan sinulle aivan valtavan hienoa uutta elämää, varmasti parempaa. Ja se vielä, että..oikeastaan niillä todisteilla ei ole mitään virkaa enää tässä kohtaa..olet jo onneton ja miehesi kohtelee sinua ja elämääsi epäkunnioittavasti. Onnea matkaan.

Mitä turvallista on miehessä, johon et voi enää luottaa.. joka on särkenyt sun sydämen? Uskon että haluat entiset, hyvät ajat takaisin ja sen miehen, johon rakastuit. Tiedoksi sinulle, että paluuta ei enää ole. Uusi ja pelottava tulevaisuus on edessäsi, halusit tai et.

Kannattaa alkaa valmistautumaan henkisesti.

Yhteistyössä