I
Itku
Vieras
Eli oon epäilly, että mies pettää minua, koska uhkailee koko ajan erolla ja jos on pientäkin kinaa, mies huutaa, ettei jaksa tätä enää ja pakkaa reppunsa ja häipyy joksikin aikaa (kunnes minä maanittelen hänet takaisin).
No, nyt sen on näköjään viihtynyt päivätolkulla vaikka millä ihme sivustoilla, jotain seksitreffisivustoja ja livechatteja yms.
Äsken pestessäni pyykkiä sen farkkujen taskusta löytyi SIM-kortti.
Mähän tietenkin pistin sen puhelimeeni ja yritin aukaista, mutta naputtelin kaks kertaa koodin väärin ja enää ois vaan yksi yritys käytettävänä.
Mieheltä olen kysynyt ja yrittänyt puhua asiasta, mutta ei kuulemma petä ja keskustelua hänen kanssaan ei synny, vaan alkaa se raivoaminen ja erolla uhkailu. Asioista ei siis hänen mielestään pidä puhua eikä hänen tekemisensä ole muka väärin.
Siksipä hälytyskellot soikin ja lujaa. Myös muita merkkejä pettämisestä on.
Nyt mä en tiedä et miten hitossa mä saan ton sim-kortin auki :headwall:
Sieltä mä näkisin onko se joku "salarakas-liittymä" ja saisin konkreettisen todisteen miehen touhuille ja pääsisin näin ollen jatkamaan elämääni ilman häntä.
No, nyt sen on näköjään viihtynyt päivätolkulla vaikka millä ihme sivustoilla, jotain seksitreffisivustoja ja livechatteja yms.
Äsken pestessäni pyykkiä sen farkkujen taskusta löytyi SIM-kortti.
Mähän tietenkin pistin sen puhelimeeni ja yritin aukaista, mutta naputtelin kaks kertaa koodin väärin ja enää ois vaan yksi yritys käytettävänä.
Mieheltä olen kysynyt ja yrittänyt puhua asiasta, mutta ei kuulemma petä ja keskustelua hänen kanssaan ei synny, vaan alkaa se raivoaminen ja erolla uhkailu. Asioista ei siis hänen mielestään pidä puhua eikä hänen tekemisensä ole muka väärin.
Siksipä hälytyskellot soikin ja lujaa. Myös muita merkkejä pettämisestä on.
Nyt mä en tiedä et miten hitossa mä saan ton sim-kortin auki :headwall:
Sieltä mä näkisin onko se joku "salarakas-liittymä" ja saisin konkreettisen todisteen miehen touhuille ja pääsisin näin ollen jatkamaan elämääni ilman häntä.