Stressireaktiota lähtisin veikkaamaan mäkin. Mutta toi on mennyt jo pirusti liian pitkälle kun olette antaneet sen vaan jatkua ja jatkua - estämättä sitä. Joka kerran jälkeen (paskomiskerran siis) sitä on eineen vaikeampi lopettaa, karkeasti sanottuna. Sun on nyt vaan yksinkertaisesti kannettava se koira sopivaan paskapaikkaan tarpeeksi monta kertaa. Tai sitten laitettava ne pöksyt sille jalkaan.