T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sysksyyn mennessä ehtii tapahtumaan vaikka mitä. lapset ja ukko mukaan ja menoksi. kyllä sitä kaksiossa yhden viikonlopun seisoo vaikka päällään jos haluja onNo mutta onhan ap näkemässä isäänsä sitten syksymmällä, kun ilmat viilenee.
tiedätkö mitä maksaa 5 hlölle junamatka? missäs me yövyttäis? isäni luo ei mahdu kaikki kerralla, asuu kaksiossa.
Isni lupasi tulla syksyllä,kun on viieämpää siirttää lomasa sinne.
Isäni on ihmetellyt että miksi häntä ei päästetä eläkkeell, on jo 61, vuotias ja jakaa työkseen yöpostia. Muutaman kerran jo yhtäkkiä vaan nukahtanut autonrattiin. Silti lääkärit ei päästä sairaselöäkkeelle, vaikka hän tahoisikin.
Siis onko hän edes sairaslomalla tuon uniapnean takia? Ei siitä noin vain sairaseläkkeelle pääse mutta ehottomasti lääkäriin ja sairaslomalle!
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146753:sysksyyn mennessä ehtii tapahtumaan vaikka mitä. lapset ja ukko mukaan ja menoksi. kyllä sitä kaksiossa yhden viikonlopun seisoo vaikka päällään jos haluja on
kyse ei olekan siitä että haluaisnko minä, mutta tuo äitipuoli ei varmaan halua kuuutta ihmistä kaksioon. Mun isä varmaan suostuis. Äitipuoli on siivousfanaatikko, jotne me sotekttaiskin varmaan liikaa.. muistan jo kun aikoinaan kahden lapsen kans oli vaikea ja koko ajan piti kulkea rätti kourassa kun joka paikka likantuu.
Menkää lähimpään hotelliin yöajaksi
Menkää lähimpään hotelliin yöajaksi
kyse ei olekan siitä että haluaisnko minä, mutta tuo äitipuoli ei varmaan halua kuuutta ihmistä kaksioon. Mun isä varmaan suostuis. Äitipuoli on siivousfanaatikko, jotne me sotekttaiskin varmaan liikaa.. muistan jo kun aikoinaan kahden lapsen kans oli vaikea ja koko ajan piti kulkea rätti kourassa kun joka paikka likantuu.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146842:enpä tuossa apauksessa lupaa kyseli, vaan menisin ja siivoaisin lähtiessäni jälkeni
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146842:enpä tuossa apauksessa lupaa kyseli, vaan menisin ja siivoaisin lähtiessäni jälkeni
. mutta tiedän, kyllä sa jonkun esteen tähänkin keksitAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146900:menkää isäsi paikkakunnalle, vuokratkaa mökki joksikin päiväksi ja haette isänne sinne. saatte olla keskenänne, siivousfanaatikko voi jäädä kotiinsa vahtimaan pölypalleroita
tottakia lupaa on kysyttävä myös äitipuoleta voiko sinne mennä, se on HEIDÄN YHTEINEN koti.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146937:ei se voi kun äitipuoli tulee hulluks kun noi sotkee
niin ja pölyrätin ja lattiamopin ja isonnuslasin, että se varmasti huomaa kaikki sormenjäljetÄitipuolelle voisi viedä tuliaislahjaksi rikkakihvelin ja harjan
Tollaset äitipuolet joutaisi potkia syvälle helvettiin, jotka estävät lapsia ja lapsenlapsia tapaamasta isäukkoa ja ukkia