Mun isä on varmaan sairaampi mitä on antanut mmärtää =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tiedätkö mitä maksaa 5 hlölle junamatka? missäs me yövyttäis? isäni luo ei mahdu kaikki kerralla, asuu kaksiossa.

Isni lupasi tulla syksyllä,kun on viieämpää siirttää lomasa sinne.

Isäni on ihmetellyt että miksi häntä ei päästetä eläkkeell, on jo 61, vuotias ja jakaa työkseen yöpostia. Muutaman kerran jo yhtäkkiä vaan nukahtanut autonrattiin. Silti lääkärit ei päästä sairaselöäkkeelle, vaikka hän tahoisikin.

Siis onko hän edes sairaslomalla tuon uniapnean takia? Ei siitä noin vain sairaseläkkeelle pääse mutta ehottomasti lääkäriin ja sairaslomalle!

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146753:
sysksyyn mennessä ehtii tapahtumaan vaikka mitä. lapset ja ukko mukaan ja menoksi. kyllä sitä kaksiossa yhden viikonlopun seisoo vaikka päällään jos haluja on

kyse ei olekan siitä että haluaisnko minä, mutta tuo äitipuoli ei varmaan halua kuuutta ihmistä kaksioon. Mun isä varmaan suostuis. Äitipuoli on siivousfanaatikko, jotne me sotekttaiskin varmaan liikaa.. muistan jo kun aikoinaan kahden lapsen kans oli vaikea ja koko ajan piti kulkea rätti kourassa kun joka paikka likantuu.

kyse ei olekan siitä että haluaisnko minä, mutta tuo äitipuoli ei varmaan halua kuuutta ihmistä kaksioon. Mun isä varmaan suostuis. Äitipuoli on siivousfanaatikko, jotne me sotekttaiskin varmaan liikaa.. muistan jo kun aikoinaan kahden lapsen kans oli vaikea ja koko ajan piti kulkea rätti kourassa kun joka paikka likantuu.

Menkää lähimpään hotelliin yöajaksi

[QUOTE="mimi";24146741]Rollo miksi et matkustaisi yksin isääsi katsomaan?[/QUOTE]

no ei isä nt vielä kuolema ole tekemässä, pahoja rytmihäiriöitä vian ja läkäri oli sanonut että en suosittele sinun matkustavan niin pitkälle. Tiesi että joutuis ajamaan yksin. sitten kun sanoi että lentokoneella tai junalla vois kulke aniin niihinkin oli sanonut että ei suosittele niitäkään, helteiden takia, muuten sais matkustaa. joten tulee sit syksyllä.
Ei missän oel sanottu että on tekemässä kuolemaa on van sydänsairas,kuten mun mieskin.

enpä tuossa apauksessa lupaa kyseli, vaan menisin ja siivoaisin lähtiessäni jälkeni

mene vaikka sen ripillepääsevän pojan kanssa muutamaksi päiväksi. ja jos hotellia ei ole, niin kai siellä joku majoituspaikka on, vaikka sit yövytte isälläsi.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146842:
enpä tuossa apauksessa lupaa kyseli, vaan menisin ja siivoaisin lähtiessäni jälkeni

eli mun pitäis kulkee joka lapsen perässä, ja sman tien pyyhkiä pöytää, ym pintoja. siivousvimmaisen naisen kanss aon hvyin vaikeaa ola smassa asunossa. Eräänäkin kesänä kun olin lasten kanss siellä vain kyläilemässä niin jouduttuiin syömään ulkona, ettei koti likaannu ja lasten piti käydä pusklassa pissallakin, edes vesaan ei sanut mennä.
laatoille mein hiekkaa, ne pit VÄLITTÄÖMÄSTI lakasita pois, puunaa koko ajan

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24146842:

tottakia lupaa on kysyttävä myös äitipuoleta voiko sinne mennä, se on HEIDÄN YHTEINEN koti.

[QUOTE="vieras";24146847]mene vaikka sen ripillepääsevän pojan kanssa muutamaksi päiväksi. ja jos hotellia ei ole, niin kai siellä joku majoituspaikka on, vaikka sit yövytte isälläsi.[/QUOTE]
Tätä minäkin ehdottaisin, mutta pari päivää / yksi yö riittää. VR:n perhelipulla lapsi pääsee ilmaiseksi aikuisen mukana.

Tässä nyt on ITSE ROLLOLAINEN joka asiaan ei voi , ei pysty, siel on se ja se on niin kallista jne..

ANTAKAA OLLA!
eI Kerta kelpaa mikään ni olkoot ja miettikööt ite.. ei oo itestä vaan lähtijäks! se siinä!

Yhteistyössä