Mun isä on varmaan sairaampi mitä on antanut mmärtää =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Hän soitti äsken että ei voi tulla poikamme rippijuhliin. Lääkäri oli kieltänt matkustamasta autolla näin kumalla. On iin pahoja sydänvaivoja ollut ettei suosittele matkaa. Ei edes lenokoneella tai junalla.
Autolla jos tulis joutuisi ajamaan koko matkan yksin, koska meidän äitipuolelta on käsi leikattu eikä saa ajaa autolla.

Isälläni on jo Uniapnea ja korkea verenpaine olut aiemmin. Tänään oli lääkäri hänelle sanonut että ei näillä helteillä saa matkustaa, että jos haluaa tännne 800 km pähän tulla, niiin sitten syksyllä tai talvella kun on viileämpää.

Hyvinhän tunnut perillä olevan. ?
Kuumuus on sydänvaivoista kärsiville kamalaa myrkkyä, onhan siitä toitotettu tänä ja viime kesänä jo vaikka kuinka paljon.

Ehkä isäsi ei halua sinnuu huolestuttaa,eikä siksi kerro olevansi niin sairas,kun on. :hug:
Jospa yrittäisit kysellä,onko hän ehkä sairaampi kuin kertoo olevansa?

800 kilometrin ajomatka yhteen suuntaan on pitkä ja raskas ajettava useimmille iäkkäämmille ihmisille, vaikkei terveydessä mitään vikaa olisikaan. Uniapnea vaikuttaa jaksamiseen tosi paljon.

No eihän siinä muuta tarvitse olla kuin sydänvika ja tuollainen ajomatka kuumassa autossa on liikaa. Ei sinun isä välttämättä ole sen sairaampi mitä on sinulle kertonutkin.

[QUOTE="vieras";24146175]Hyvinhän tunnut perillä olevan. ?
Kuumuus on sydänvaivoista kärsiville kamalaa myrkkyä, onhan siitä toitotettu tänä ja viime kesänä jo vaikka kuinka paljon.[/QUOTE]

toki minä sen tiedän että kuumuus on sydänvaivoista kärisväälle vaikeaa. Onhan mun miekhelläkin sepelvaltimotauti, eikä hänelläkän tuo kuumuus tee hyvää.
Isäni ITTE sanoi lääkärille että haluais tulla lentokoneella,lääkäri oli kieltänyt senkin, myös junalla matkustamisen. Tottakia mä ymmärärän että lasten pappa on sairas.

[QUOTE="vieras";24146193]800 kilometrin ajomatka yhteen suuntaan on pitkä ja raskas ajettava useimmille iäkkäämmille ihmisille, vaikkei terveydessä mitään vikaa olisikaan. Uniapnea vaikuttaa jaksamiseen tosi paljon.[/QUOTE]

kyllä minä tämän tiedän. ja isäni olis toki pysähtynyt kajaanissa ja olisivat yöpyneet siellä, siten seuraava pysähdys olis ollut kuusamossa.

No menkää te isäs luo
tiedätkö mitä maksaa 5 hlölle junamatka? missäs me yövyttäis? isäni luo ei mahdu kaikki kerralla, asuu kaksiossa.

Isni lupasi tulla syksyllä,kun on viieämpää siirttää lomasa sinne.

Isäni on ihmetellyt että miksi häntä ei päästetä eläkkeell, on jo 61, vuotias ja jakaa työkseen yöpostia. Muutaman kerran jo yhtäkkiä vaan nukahtanut autonrattiin. Silti lääkärit ei päästä sairaselöäkkeelle, vaikka hän tahoisikin.

[QUOTE="vieras";24146329]Jotkut vanhukset vähättelee vaivojaan, toiset taas liioittelee. Eikö oo kuitenkin parempi että sun isä jää kotiin, kuin kuolee matkalla sydänkohtaukseen tms?[/QUOTE]

on tietenkin, enhän mä nin oo väittänytkään.
Mä en vaan tiennyt että isäni on noin sairas. Hän ei oel noista sydänvaivoistaan eenn kertonut. isäni ei yleensä mutenkaan sairauksistan kerro, nyt hänen oli pakko kun lääkäri suositteli kotiin jäämistä.
ja mun isä ei oo vanha, vasta 61v.

mun isoäiti ( isäni äiti ) on vanha, hän on jo 87vuotias dementoinut mummeli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";24146355]Kohta ei isää enää ole, koska olet viimeksi käynyt hänen luonaan?[/QUOTE]

Viimeksi näin isäni kaksi vuotta sitten, tyttäreni rippijuhlissa.

[QUOTE="vieras";24146372]Pääsisitkö sä vaikka yksin tai jonkun lapsen kanssa käymään isäs luona?[/QUOTE]

hän on luvannut syksyllä tulla, siirti kesälomansa viile
mpään aikaan, silloin äitipuolikin pystyy ajamaan autolla, kun käsi on jo parantunut

Nyt tässä tilanteessa oma järki käyttöön jos sitä on!!

Isäsi todella sairas ja tuokin kertoo kun ei itse pääse, että vetää pian viimeisiään ja "se on niin sanottu hätähuuto" sinulle vielä tavata isäsi!
MENKÄÄ IHMEESSÄ.. makso mitä makso, mutta eikö isäsi ole rahaa tärkeämpi???

Myöhemmin on turha itkeä ja surra, kun on jo liian myöhästä!!

Kummallista sanon minä! :O

No haloo, sydänvaivaselle tuntien istuminen vaikka apukuskin paikalla on riskitekijä.

TIEDÄN. Mulle on täällä vittuiltu siitä kun mun mies sydänvikaisena ei ole ollut bussinkuljettajan hommissa. Nyt hän on ja pelkään joka kerta että tulee viestiä töistä. Ajelee kuitenkin Rovaniemeltä Ivaloon tai kemnijärvelle. SIt ninä päivänä kun ei ole ajoa lastaa paketteja autoon. HElteelä varsin mukavaa hommaa, varsinkin bussikuskin vaatteet päällä

tiedätkö mitä maksaa 5 hlölle junamatka? missäs me yövyttäis? isäni luo ei mahdu kaikki kerralla, asuu kaksiossa.

Isni lupasi tulla syksyllä,kun on viieämpää siirttää lomasa sinne.

Isäni on ihmetellyt että miksi häntä ei päästetä eläkkeell, on jo 61, vuotias ja jakaa työkseen yöpostia. Muutaman kerran jo yhtäkkiä vaan nukahtanut autonrattiin. Silti lääkärit ei päästä sairaselöäkkeelle, vaikka hän tahoisikin.

No, ei mullakaan tulot päätä huimaa, minimiäitiysrahalla olen. Mutta menisin kyllä junalla/bussilla ja yöpyisin vaikka leirintäalueella, jos olisi omasta isästä kysymys. Ja jos ei olisi rahaa kaikkien matkaa kustantaa, niin lähtisin vaikka yhden lapsen kanssa. OMA ISÄ sentään kyseessä.

Nyt tässä tilanteessa oma järki käyttöön jos sitä on!!

Isäsi todella sairas ja tuokin kertoo kun ei itse pääse, että vetää pian viimeisiään ja "se on niin sanottu hätähuuto" sinulle vielä tavata isäsi!
MENKÄÄ IHMEESSÄ.. makso mitä makso, mutta eikö isäsi ole rahaa tärkeämpi???

Myöhemmin on turha itkeä ja surra, kun on jo liian myöhästä!!

Kummallista sanon minä! :O
Ihme syyllistäjä olet. Ääliö.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä