A
Ap
Vieras
Eilen oltiin rannalla, minä ja 2 lastani sekä ystäväni ja hänen 1,5-vuotias lapsensa. Kaveri oli koko ajan ihan hermona kun taapero tutki rannalla hiekkaa yms. Ihan siis normaalia tutustumista ympäristöön. Kaveri motkotti lapselle koko ajan, että "pysy nyt hetki paikallasi" ja " ei sun kanssa voi lähtee yhtään mihinkään" ja "jumalauta mulla menee hermot sun kans" jne jne..
Sitten alkoi valitus hiekasta, kun sitä on joka paikassa ja lapsi on ihan likainen. Yritin auttaa ja käytin hänen lasta uimassa ja touhusin, silti kaveri oli ihan kireenä koko ajan.
Ja siis tuo oli vain yksi esimerkki. Kaveri menettää koko ajan hermot lapseensa ja todella helposti. Olen vähän huolissani hänestä ja lapsesta..En tiedä mitä tällä kirjoituksella ajan takaa, kunhan purkaudun..
Sitten alkoi valitus hiekasta, kun sitä on joka paikassa ja lapsi on ihan likainen. Yritin auttaa ja käytin hänen lasta uimassa ja touhusin, silti kaveri oli ihan kireenä koko ajan.
Ja siis tuo oli vain yksi esimerkki. Kaveri menettää koko ajan hermot lapseensa ja todella helposti. Olen vähän huolissani hänestä ja lapsesta..En tiedä mitä tällä kirjoituksella ajan takaa, kunhan purkaudun..