Mä oon siis laittaas just hakemuksia syksylle ja erehdyin mainita asiasta naapurissa asuvalle kaverilleni. Se alko heti luetella että sinne ja sinne älä vaan laita lapsias että sielä on niin kauheet hoitajat jne. Yks paikka sitte oli tässä lähellä mikä hänen mielestä on "melko ok". Sitte vielä sano että hänen lapset ei tuu koskaan käyttämään päivähoitopalveluja kun hoito on sieltä ja syvältä ja ruokakin jotain lisäainepskaa... Tuli sellanen olo että oon laittamassa lapsiani jonneki surmanloukkuun ja niiden tulevaisuus on pilattu kun ovat hoidossa about 7 päivänä kuukaudessa ja nuorinkin on syksyllä "vasta" 2v.
Siis mä itsekin oon sitä mieltä että kotihoito on usein paras vaihtoehto ja että alle 3vuotiasta ei kannata isoon päiväkotiin laittaa vaan pph:lle tms pienempään kuvioon, mutta eikai se päivähoito nyt NOIN kauheeta oo :O
Siis mä itsekin oon sitä mieltä että kotihoito on usein paras vaihtoehto ja että alle 3vuotiasta ei kannata isoon päiväkotiin laittaa vaan pph:lle tms pienempään kuvioon, mutta eikai se päivähoito nyt NOIN kauheeta oo :O