Mitenkä se elämä koskaan puhtaalta pöydältä täysin alotetaan jos 40 ihmistä pitää mua huorana, vihaa ihan vitun vitusti ja ois valmis tekee kaikkensa jos varmasti viel törmättäis et mun elämä menee uudestaankin pilalle...
Ja kun ei oo luottamuksen arvosii ihmisii, eli tietävät minne aion mennä, voivat koska vaan tulla perässä ja pistää mun elämän paskaks?
Nyt ap, kuuntele.
Sanon tämän viimeisen kerran.
Se on aivan se ja sama jos jossain pikkukylässä/pikkupaikkakunnalla jotkut naurettavat urpot pitävät sua huorana ja vihaavat sua.
Sillä ei ole mitään väliä, ovat yksi kärpäsenkakka ihan jo Suomenkin mittakaavassa.
Tosi monilla meistä on ollut takanaan koulukiusasta,jopa ihan oikeaa vainoamista,raiskauksia,perheväkivaltaa jne. ja silti ihmiset jatkavat eteenpäin.
Mä olen itse kärsinyt oikeasti yhden häiriintyneen ihmisen vainoamisesta sekä koulukiusaamisesta.
Silti mä olen elänyt elämääni eteenpäin.
Miten ne muka voisivat "pistää sun elämän paskaksi"?
Eivät mitenkään.
Mietipä nyt realistisesti.
Jos muutat Ouluun, on NAURETTAVAN EPÄTODENNÄKÖISTÄ ETTÄ JOKU SUN KIUSAAJA MUUTTAISI PERÄSSÄSI.
Sä kuvittelet nyt vähän liian suuria itsestäsi, ei ketään kiinnosta sun elämä niin paljoa.
Ja vaikka muuttaisivatkin(mitä tuskin koskaan tulee tapahtumaan,ehkä muuttavat mutta EI sinun takiasi),mitä väliä sillä on?
Luuletko että muuttaisivat sun naapuriin vai?
Aika hankala päästä juuri tietylle asuinalueelle,juuri tiettyyn asuintaloon.
Ja vaikka pääsisivät(mahdollisuus lottovoiton luokkaa), so what?
Jos he sua häiriköivät, sä ilmoitat poliisille.
Lopeta toi uhrin rooli,sä voit valita!
Mene elämässäsi eteenpäin,sä vain annat kiusaajien voittaa ja ihan itse aiheutat sen että pilaavat elämäsi.
Hanki apua mt-toimistosta, sossusta, hanki asunto, koulupaikka/työpaikka ja unohda kiusaajasi.
Jos he sua vainoavat niin sitten ilmoitat poliisille, simple as that.
Jos sä jatkat tota uhriudessa rypemistä ja vainoharhaisten kuvitelmien kehittelyä sekä selittelyä ettet sä pysty, seuraava osasto on psykiatrinen osasto.
Se ei ole mikään mukava paikka,mutta sä oot jo niin solmussa että se on lähellä.