E
ex-rantapallo
Vieras
Onhan tässä vielä matkaa semmoseen mahaan kuin haluisin, raskausarvet on rumia (no, niillehän ei mitän voi) ja tuo valaistus noissa kuvissa saa mut näyttämään ainakin omasta mielestäni pikkasen hoikemmalta kuin oikeesti olen, mutta eipä kuvat nyt paljoo voi valehdella... Mutta pakko hehkuttaa kun kuitenkin edistystä on tapahtunu, melkeen 20kg tuli raskauskiloja ja joskus 1kk synnytyksen jälkeen oli jo kaikki lähtenyt, sen jälkeen vielä lisääkin lähtenyt, vaikka pelkäsin että mulla on vielä kesälläkin kauhee kasa kiloja jäljellä
Eka kuvassa on maha viikkoa ennen synnytystä, tokassa 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, kolmannessa 5 viikkoa synnytyksen jälkeen, neljännessä 8 viikkoa synnytyksen jälkeen ja viimeisessä nyt (sunnuntaina tulee 13 viikkoa synnytyksestä). Ja joka kuvassa oon ihan rentona eli EN vedä mahaa sisään tms. Sanokaa mitä huvittaa ja haukkukaa mun ruttumaha jos huvittaa (luonnossa se mun mielestä näyttää vähän ruttusemmalta? tai riippu asennosta
), mä en teidän haukuista lannistu kun oon niin ilonen 

Eka kuvassa on maha viikkoa ennen synnytystä, tokassa 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, kolmannessa 5 viikkoa synnytyksen jälkeen, neljännessä 8 viikkoa synnytyksen jälkeen ja viimeisessä nyt (sunnuntaina tulee 13 viikkoa synnytyksestä). Ja joka kuvassa oon ihan rentona eli EN vedä mahaa sisään tms. Sanokaa mitä huvittaa ja haukkukaa mun ruttumaha jos huvittaa (luonnossa se mun mielestä näyttää vähän ruttusemmalta? tai riippu asennosta