mun miehestä on tullut kylmä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
se ei enää koske mua, se ei puhu mulle, mun läsnäolo selvästi ärsyttää sitä ja mun läheisyys ahdistaa sitä.
olen siltä kysynyt, että mikä nyt on, mutta ei kuulema mikään. kaikkihan on ihan hyvin.
sanoin, että älä loukkaa mua yhtään enempää pitämällä mua ihan tyhmänä, kun sokeakin näkee otsalohkollaan et kaikki ei ole ok.
mies vaan katsoi mua silmät pyöreenä, että ei oikeesti ole mitään.
just just.
toiseen naiseen en usko yhtään, mutta joku tässä nyt on enkä mä jaksa tällaista elämää missä mulle ei puhuta avoimesti!!
kai tässä ero kolkuttaa ovella. mä rakastan mun miestä vieläkin aivan mielettömästi, mutta se ei taida enää rakastaa mua. vaikka niin väittääkin.

en ole koskaan ollut nalkuttaja, eli en ole nalkuttanut. saattaa olla väsynyt, on jotenkin ihan veto pois koko ajan, mutta mitään ei myönnä. mä harrastaisin seksiä vaikka joka päivä pari kertaa, mut mies ei.. viimeks ollu seksiä kuukausi sitten eikä kyse ole siitä ettenkö olis alotteita tehnyt. enää en tee kun saan vaan pahan mielen siitä pettymyksestä.

:(

Ettei vain olis joku virtuaalisuhde käynnissä?

Mulle kävi niin että kävin huvikseni kännykällä wamli chatissa ja en olis ikinä uskonu että 'rakastuin' niin tulisesti siellä... ihan hullua! Virtuaalirakkaus :/ sitä kesti sen miehen kanssa jotain kuukauden ja vissiin vaikutin samalta mun miestäni kohtaan kun sinun mies nyt sua kohtaan...

Onneksi tulin järkiini ja sain asioiden mittasuhteet takaisin, rakastan miestäni yli kaiken ja en ole enään sekaantunut mihinkään virtuaalijuttuihin.

Nykyään kun on niin helppoa pettää vaikka niin. On netti... nettikännykät ja kaikki :(
Kynnys hairahtua on matalampi.

Sitä vaivaa joku... Tollaseks tuo meidän isäntä menee kun on jotain sydämellä. Jotenkin raastavaa sit aina se kun saa kierrellä ja kaarrella ja yrittää ärsyttämättä kysyä jotta mikä on.

Voisko sun mies olla jostain mustasukkainen sulle? Saattaa toisaalta pitää itseään hölmönä jos on jostain mustis mistä ei pitäis ja siks ei sano ääneen...

no en ensimmäiseksi eroamaan alkaisi. Toi on semmoinen vaihe, missä on loukkaantumisen tunne kova, mutta jotain ton tapaista väkisinkin tulee suht jokaisessa suhteessa ennenpitkää. Ukkeli ei välttämättä ite tiedä mikä hänen on, eikä ihmeemmin tajua muutoksen astetta. Ja voi olla, että syy löytyy suhteen ulkopuolelta. Voi olla masentunut.

Jotenkinhan se olisi hyvä saada näkemään itse miten asiat on muuttuneet, mutta jos se oikeasti on masennusta tms, niin tarve kieltää asia voi olla suuri. Ehkä olis hyvä sun kehittää jotain muuta tekemistä ja jättää se paljon yksikseen miettimään. Jos yrität väkisin lähelle, toista ahistaa vielä enempi.

Tai sitten se on vaan loukkaantunut jostain ja isosti. Eikä ehkä osaa myöntää asiaa.

joo mut mä en pysty enenmpään, olen ollut lähellä ja tarjoutunut kuuntelemaan, olen antanut sen mennä mennä menojaan ja olla omissa oloissaan, mun ei tarvitse sietää tällaista.
mä tahdon parisuhteen enkä mitään kiukuttelevaa aikuista miestä joka ei saa suutaan auki. oon ihan puutunut tähän tilanteeseen!!

Yhteistyössä