Mun mielestä äitienpäivä on lasten päivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mun mielestä tämä päivä on kylläkin lapsille. Normaalisti mä nukun viikonloppuna puoleen päivään, mutta tänä aamuna oli pakko nousta aikaisin, kun kuopus oli jo kahdeksan aikaan kiikuttamassa korttia ja lahjaa sänkyyn :D Ei siinä paljon vaihtoehtoja ollut. Sit oli esikon tekemä "herkku"aamiainen, mikä todellakin poikkesi hieman siitä, mitä normaalisti söisin... Sit mentiin päivällä syömään koko perhe ja toki paikkaan, joka on "lapsille suunnattu" :D

Se se vasta olisi "äitienpäivä", että äiti saisi yhden päivän ihan kokonaan itelleen!

Enkä nyt tarkoita, etten olisi kiitollinen siitä, mitä lapset mun eteeni on tänään tehnyt, vaan sitä, että kyllä se onni tänä päivänä lähtee äidillä nimenomaan siitä, että lapset tulee onnelliseksi äidin tekemisestä onnelliseksi. Mikäli joku nyt ymmärsi, mitä tarkoitan tällä aloituksella :)

[QUOTE="aapee";26258666]kyllä se onni tänä päivänä lähtee äidillä nimenomaan siitä, että lapset tulee onnelliseksi äidin tekemisestä onnelliseksi. Mikäli joku nyt ymmärsi, mitä tarkoitan tällä aloituksella :)[/QUOTE]

Ymmärrän, ja olen samaa mieltä :)

Ihanaa kun sun lapset muistaa, mun mies ei koskaan tehnyt mitään äiyienpäivän eteen kun en ollut hänen äiti. Poikani ei ole oppinut muistamaan äitien päivänä. Isänpäivää olen aina juhlistanut ja auttanut lapsia siinä niin sitä vietetään. Itelle äitienpäivä tuntuu hullulta. Itse muistan omaa äitiä. joten olkaa onnellisia kun lapset muistaa. Mieheni on nyt ex, ja syystä.

mä olin itsekäs ja nousin aikaisin. En olis milään jaksanut odottaa kahdeksan asti sängyssä ettyykinpesut ym) . halauksia sain sitne pivnmittaan ja rakkaudentunnustuksia. se riitti mulle. mieelstäni tärkientä on se että arjesa äitiä muistetaan eikä vian kerran vuodessa.

Äitienpäivä/Isänpäivä on lapsille järjestetty mahdollisuus näyttää vanhemmilleen kuinka paljon he välittävät.

Tapojahan sitten on erilaisia... :D Ja mielestäni vanhempien "velvollisuus" on viettää nämä päivät lastensa kanssa jos lapset niin haluavat, joten totta tosiaan, itsekäs ei voi olla. :)

Äitienpäivä on ÄITIEN PÄIVÄ. Piste. Toki totuus on se, että esimerkiksi itse kieltäydyin lasten isän ehdotuksesta ottaa pojat omiin hoiviinsa äitienpäiväviikonlopuksi, jotta saisin omaa aikaa. Kieltäydyin siksi, että lapset saisivat antaa lahjansa ja saisin tehdä lasten kanssa kaikkea hauskaa (= erityisesti lasten mielestä hauskaa), mutta mikä voisikaan olla mukavampaa kuin haalia muistoja tulevaisuutta varten. Muistoja kahdesta innokkaasta pojasta ojentamassa hellyyttäviä lahjojaan, halaamassa ja kertomassa kuinka "äiti on minun ikioma!", ja muistoja kaikesta, mitä lasten kanssa on yhdessä tehty. Ei kai sen parempaa äitienpäivää voi ollakaan kuin muistella vanhana kaikkia näitä ihania äitienpäiviä, kun lapset ovat olleet lapsia ja minä ÄITI, en mummo, vaan ihan oikeasti ÄITI.

Nah, ainakin mä sain kokata kuten jokainen päivä muutenkin. Ilmeisesti mä olen meidän perheen ainoa virallisesti pätevä, siihenkin hommaan. Ei tässä nyt mitään eroa tavissunnuntaihin ollut...ai juu, sainhan MÄ valita illan lautapelin..yleensä kun olen se, jolle se on ihan sama..

Yhteistyössä