Mun mielestä on todella rumannäköistä (lapsesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hirveetä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hirveetä

Vieras
Kun 2-vuotias, saatikaan yhtään vanhempi SYÖ TUTTIA, hyi hemmetti!! Todella ällöttävää jopa. Samoin, kuin tuttipullosta juominen tämänikäisenä. Eihän se oo enää mikään vauva siinä iässä, mutta vauvaksi ja sen tasoiseksi se mun silmissä tekee, kun semmosta nään.

Tästä ja samankaltaisista aloituksista muuten tosissaan näkee sen, että nyky-Suomessa on asiat ihan liian hyvin. Ei joskus pula-aikana tai sotien aikaan ollut aikaa miettiä syökö naapurin lapsi tuttia vielä yli kaksivuotiaana tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Kannattaisko sun hankkia joku kiva harrastus?
Kärsit selvästikin tekemisen puutteesta.
:saint:

Miten mun tekemisenpuute tähän asiaan vaikuttaa? :o

Täytyy olla tylsää ja tyhjä elämä, jos oikein asian tekee tuosta, ja ehtii miettiä pieniä lapsia rumiksi, kun tutti suussa. Ei ole tarpeeksi tekemistä sinulla.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
voi voi.....eihän tuttipullo olekaan pelkästään vauvoja varten.esim.vaikeasti vammaiset lapsetkin juo tuttipullosta jos ei muuten onnistu....ja siis paljon isommat kuin 2v.

Olipas tyhmä juttu. He ovat tietenkin asia erikseen. Urpo.

Siten, että jos sulla olisi ns. elämä niin et edes ehtisi miettimään tällaisia asioita.

Salli mun nauraa. Ootpas säkin tyhmä. Jos on elämä: ei ehdi ajatella tuttiasioita :D:D Naurettavaa, huvittavaa :D

voi voi.....eihän tuttipullo olekaan pelkästään vauvoja varten.esim.vaikeasti vammaiset lapsetkin juo tuttipullosta jos ei muuten onnistu....ja siis paljon isommat kuin 2v.

Olipas tyhmä juttu. He ovat tietenkin asia erikseen. Urpo.

anteeksi mikä???? |O

Toistat tyhmyytesi, luetun ymmärtäminen ei kuulu myöskään vahvuuksiisi.

Selvennetään: SINUN KIRJOITTAMA LAUSEESI OLI IHAN TYHMÄ, EIKÄ LIITTYNYT ALOITTAMAANI JUTTUUN.

Siten, että jos sulla olisi ns. elämä niin et edes ehtisi miettimään tällaisia asioita.

Salli mun nauraa. Ootpas säkin tyhmä. Jos on elämä: ei ehdi ajatella tuttiasioita :D:D Naurettavaa, huvittavaa :D

Ei, vaan yleensä ne ihmiset joilla on tarpeeksi mielenkiintoisia asioita omassa elämässään, eivät pahemmin jaksa vaivata päätään toisten ihmisten asioilla. Kuten esim. ventovieraiden lasten tutin syömisellä. :saint:

Yhteistyössä