Mun mies ei halua mua pikkujouluihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Non avec -pikkujoulut pois kartalta:
Olen samaa mieltä; jos on pikkujoulut järjestetty,niin puolisot mukaan jos sellainen on! Ja ne on pirskeet joissa AINA sikaillaan, koska ilmaista viinaa on tarjolla, ja KAIKKI miehet ovat kiusaukselle alttiita kun vain tilaisuus suodaan. Tietäisitte vain, kuinka moinen kuhina käy firmojen siivouskomeroissa ym paikoissa kun oikein höyryiissän intoudutaan ....
Ja nämä yleensä niitä, jotka eivät selvinpäin moista harrastaisi mitenkään! Perheenisit ja -äidit, miettikääs sitä!

Ja ne akat vasta säälittäviä onkin jotka sortuu moiseen....ja tottakai ukot yhtäpaljon ällöttäviä......

Aikoinaan ite kun sinkkuna kuljin niin ukkomiehet jotka hanakasti yritti jos vaikka mitä niin pidin saarnat heille ja muutaman ukon sain kyyneliin ja kehut et ootpas fiksu tyttö :)

Jep, kyllä ne oli ne ukkomiehet joilta eniten suoria ehdotuksia kakskymppisenä sai! Oltiin miesporukalla kursseilla/koulutuksessa vieraalla paikkakunnalla, sormukset kädessä ja tansseissa hieromassa itseään nuoria pimuja vasten. Saivat muuten pikasen lähdön ;o) ehdotustensa kanssa... Ja sama juttu pikkujouluissa, mutta siellä ne akat (perheenäidit) toimii samoin, jopa pahemmin, kuin miehet... Joten kyllä ne känniset isit siellä useinkin sen tilaisuutensa käyttävät. Nähty on. Eivätkä näiden miesten vaimot osanneet kuvitellakaan sellaista miehestään, niin uskovat ja luottavat. Mutta omapahan on asiansa, tyhjä pää, eivät osaa varoa. Mutta joskus se on se sukupuolitauti kun yllättäen antaa sitten sen aiheen uskoakin muuta ;o)

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
..vaikka sinne sais tulla puolisotkin..
mä olen allerginen kalalle, sitrushedelmille, ja maitotuotteille...
viime vuonna kävi niin että söin pari leipää, perunoita ja siinä olevaa lihakastiketta joka oli tehty maitoon ja sain mahani sekaisin...
graavilohi ja kinkkusuikaleet oli samalla asetilla esillä ja sit ne piti samalla ottimella ottaa...
silloin työpaikka tarjosi puolisot..

nyt maksu on 30e
mies on luetellut hirveästi syitä miksi mä en vois tulla..
- kun se maksaa
- jos ruuat on taas esillä miten sattuu niin en voi syödä ja rahat menee hukkaan
- lapsenvahti ei ole varmaa ( vaikka äitini on luvannut tulla )
- koska mä olen laihtarilla niin tulis syötyä ja juotua siellä yli tarpeen

mä en taida mennä sit ollenkaan...
olkoon...
|O

kuulostaa kyllä aikalailla tekosyiltä. tuollaisia minäkin keksisin jos en jotakuta halua juhliini :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt järkytyin:
:o

KAUHEE ÄIJÄ!!! |O EI HELVATA!!!
Ja entä se firman hutsu sitten?!!! |O Hoh hoijaa, ängetä nyt ukko-miehen kanssa saunaan!!! |O

Onko tällaisen äijän kanssa väkisin pikkujouluihin tunkeva vaimo jotenkin erityisen fiksu sitten? *Yritän tässä hahmottaa asiaa...*

Eihän ap sinne ole tunkemassakaan kuten viestinsä viimeisestä lauseesta osaat kai lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä ei ole mitään järkeä mennä toisen työpaikan pikkujouluihin, eihän siellä tunnekaan niitä ihmisiä ja takuulla mulla että mun miehellä on paljon hauskempaa ihan omassa pikkujoulussa kuin se että menisin mukaan.

Olen kyllä ollut miehen mukana, mutta monta vuotta on käynyt ihan omin nokkinensa.

Mä oon vähän samaa mieltä, mitäs sinne mukaan menemään. Menette sitten joskus kaksin jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä pahasti kuulostaa siltä, että miehesi ei halua sinua mukaan juuri tuon naisen takia :( minä sinuna ottaisin miehen "erikoistarkkailuun", eli vähän salapoliisina toimisin ja selvittelisin asioita. Olisiko työpaikalla joku sellainen henkilö, jonka voisit vaikka luottamuksellisesti värvätä avuksesi?

ei oo enää..
se joka viimeksi sen lipsautti niin sen määrä aikaista sopimusta ei jatkettu ( vaikka hänelle oli lupailtu jo vakituista paikkaa )..
koska saunaillassa tapahtunut ei saa vuotaa rakennuksen ulkopuolelle ja hän sit sen mulle kerto ja sen sai sit muutama tietää että mä tiedän...

:x no onpas hässäkkä. Mä en kyllä jäis pois noista kekkereistä kiusallanikaan. Ja sitten pidät hauskaa vaikka väkisin.

voin kertoa, että ei ole kovin fiksua mennä toisen pikkujouluihin. Mulla ja ukolla oli viime vuonna sattumalta samassa paikassa pikkujoulut ja siitä tulikin sitten melkoinen farssi. Meillä toimii paremmin erillään!

Ei olis pitäny lukea tätä ketjua...Mies lähdös viikonlopuksi työporukan kans viettämään "pikkujoulua"..ja nythän mun mielikuvitus kehittelee sellasenkin stoorin ettei tosikaan...:/

:o

Jo on v**tu äijä, hyi hemmetti ! |O
Miekin inhoon miehen saunailtoja v**ttu akkojen kanssa ja kaikki laivareissut ... Huh huh !

Niinpä niin, olis reilu mies ku ei menis (ku tietää etten tykkää todellakaan) . :(

siis en mä halua toista kieltää..
meillä on muutenkin ollu tää retuperällä tää suhde...
mä en jaksa yksin yrittää enää..
vaikka rakastankin toista niin että sattuu niin eipä se paljoa auta jos toisella osapuolella ei oo mitään intressiä pitää sitä rakkautta yllä..
noi pikkujoulut olis ainoo mahdollisuus päästä viihteelle..
mulla ku ei ystäviä eikä kavereita siihen hommaan täällä tuppukylässä enää ole ku kaikki muutti syksyllä pois :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Huvitus:
Heh, kaikenlaisia perhekuvioita sitä onkin. Ja vaimo sen kun vierestä seuraa tilanteen kehittymistä. JESS!

no kerroppas mitäs pitäs tehdä ??
pistää pihalle ilman syytä ?
huuta ja karjua ?
yrittää selvittää tää asia ?

Leikitkö vaan vai ootko tosiaan noin tyhmä nainen? Luulis aikuisen ihmisen itse tietävän MITÄ tehdä. Laitoit tohon muutaman vaihtoehdon. Siitä vaan miettimään mitä kandeis tehdä.

Heh, kaikenlaisia perhekuvioita sitä onkin. Ja vaimo sen kun vierestä seuraa tilanteen kehittymistä. JESS!

no kerroppas mitäs pitäs tehdä ??
pistää pihalle ilman syytä ?
huuta ja karjua ?
yrittää selvittää tää asia ?

Leikitkö vaan vai ootko tosiaan noin tyhmä nainen? Luulis aikuisen ihmisen itse tietävän MITÄ tehdä. Laitoit tohon muutaman vaihtoehdon. Siitä vaan miettimään mitä kandeis tehdä.

kaipa mä sitten tyhmä vaan oon..
kiitos

Mun mielestä tuommoisella suhteella ei ole tulevaisuutta, koska miehesi ei kunnioita sinua. Hän ei kunnioita sinua koska ei kertonut edellistä episodia ja koska siitä tapahtuneesta huolimatta on menossa samoihin juhliin kyseisen naisen kanssa ja vielä kieltää sinua menemästä mukaan vaikka sinut on kutsuttukin.

Miten olisi ihan reilusti keskustelu miehen kanssa?

Sanot suoraan, että nuo selitykset haisevat, ja sun mielestä mies on ihastunut siihen naiseen, ja haluaa "kokeilla kepillä jäätä" tai ainakin flirttailla vapaasti.

Ja että sua se loukkaa. Eka suhde pitää hoitaa loppuun, sitten aloittaa uusi, tai edes kokeilla uuden kanssa.

Yhteistyössä