V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä ei ole mitään järkeä mennä toisen työpaikan pikkujouluihin, eihän siellä tunnekaan niitä ihmisiä ja takuulla mulla että mun miehellä on paljon hauskempaa ihan omassa pikkujoulussa kuin se että menisin mukaan.
Olen kyllä ollut miehen mukana, mutta monta vuotta on käynyt ihan omin nokkinensa.
Siis miksi ei olisi järkeä mennä? Meillä mies varmasti tuntis itsensä todella yksinäiseksi kun muilla on vaimot/tyttöystävät mukana ja mies istuis yksin pöydässä ja söis.Kuten jo sanoin AINA ovat avec juhlat.
Juu ainapa ne silläkin on avec juhlat, mutta siellä on se oma piirinsä jonka akat ei piittaa lähtee sinne nätisti haukottelemaan ja ihmettelemään, sanon että niillä on siellä paljon hauskempaa ilman akkojansa. Ei se ole pakollista laisinkaan. Minä ainakin kyllästyin aikoinaan siihen että ukko oli välillä missä sattui, ja ite siellä tuntemattomien kanssa, ei kiitos.
Meillä kyllä menee ihan jokaisen "akka" pikkujouluihin mukaan, miehen työpaikassa on hurjat 14henkilöä, joten ihan sen vuoksi pikkujouluja pidetään että opitaan tuntemaan työntekijöiden perhettäkin.Toisekseen miehen pikkujoulut eivät ole ns. teinipippalot baariin vaan, vaa ihan ravintolassa käydään syömässä ja kotiin.
No tuolla on toistasataa, ja kyllä siellä syödään ja juodaan ihan pikkujoulujen tapaan, kukin tyylillään, mies kun on myyntijohtaja niin ei voi känniin itteensä kiskoa alaisten nähden, joten menee yleensä autolla ja ilta kuluukin mukavasti työkavereiden kanssa jutellessa. Ja kun myyntimies on niin on tottunut siihen että omat rajat tosiaan tarvii tuntea, ei voi ollaa humalassa tuolla ulkomaillakaan myymässä ja edustamassa.