Mun mies ei halua seksi koska olen raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaikka itellä hormoonit hyrrää ja mieli tekis.. ja silloinkin kun ei mieli tekis niin loukkaa ajatus että mies ei pidä mua yhtään houkuttelevana. Eihän se tietty hänen vika ole, ei mahda sille mitään, mutta mua sattuu nukkua toisen vieressä kun haluttais niin kovasti ja toinen vaan torjuu.

:/ Sama ihminenhän sinä kuitenkin olet edelleen vaikka raskauden takia vatsa onkin kasvanut ja muuttunut muodoltaan...

Mä en usko että olisin pystynyt jatkamaan mieheni kanssa jos raskausmaha olisi tehnyt minusta mieheni silmissä vähemmän haluttavan, joidenkin mielestä varmaan vähäpätöinen syy eroon mutta minusta ei.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
:/ Sama ihminenhän sinä kuitenkin olet edelleen vaikka raskauden takia vatsa onkin kasvanut ja muuttunut muodoltaan...

Mä en usko että olisin pystynyt jatkamaan mieheni kanssa jos raskausmaha olisi tehnyt minusta mieheni silmissä vähemmän haluttavan, joidenkin mielestä varmaan vähäpätöinen syy eroon mutta minusta ei.

Ei ole minusta vähäpätöinen syy. Jos noin pikkumainen mies, että raskausmaha vie halut, niin...

no kun se on muuten ihan kiltti ja hirmu nätisti yritti selittää asian, mutta eihän se oikein auta kun mulla on muutenkin aika huono itsetunto ulkonäköni suhteen.. Kyllä tuo varmasti suostuisi ja pystyisi jos vaatisin, mutta kun haluisin ihan luonnostaan tulevia huomionosoituksia eikä niin että tuntuu että toinen vaan miellyttääkseen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kun se on muuten ihan kiltti ja hirmu nätisti yritti selittää asian, mutta eihän se oikein auta kun mulla on muutenkin aika huono itsetunto ulkonäköni suhteen.. Kyllä tuo varmasti suostuisi ja pystyisi jos vaatisin, mutta kun haluisin ihan luonnostaan tulevia huomionosoituksia eikä niin että tuntuu että toinen vaan miellyttääkseen..

siis tämä on ap..

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Mulla on vähän samat fiilikset tästä. Todella törkeää ja loukkaavaa. Odottava äiti kun on monissa kulttuureissa todellinen naisellisuuden ja erottisuudenkin ikoni. Sitä paitsi jo pelkästään 9kk seksilakko olisi mieheltä uskomaton veto plus sitten imetysaika sillä tuskinpa se nainen sen seksikkäämmäksi silloikaan tulee kun tissibaarina toimii lapselleen.

ei tämä tilanne ole kestänyt vasta kun pari kuukautta ja vauvan pitäisi syntyä kuukauden kuluttua. Eikä ihan ilman seksia olla oltu. ja edellisen lapsen syntymän jälkeen miehen halut palasivat heti, ei haitannut imetys eikä muu, niinkuin ei muakaan, halut oli silloin ihan kohdillaan.

Ei munkaan mies halua... :( En silti aio häntä sen takia jättää, vaan toivon, että seksi palaa taas jossain vaiheessa. Toivottavasti ei vaan synnytys traumatisoi häntä niin, ettei enää voi pitää minua naisena...

Yhteistyössä