Mun mies ei ikinä pettäis mua - nyt tuntuu tyhmältä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinisilmäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinisilmäinen"

Vieras
Mä olen koko parisuhteeni ajan ollut yks niistä naisista jotka sanoo ettei mun mies ikinä pettäis mua, ja olin oikeasti varma siitä. Luulin että tunnen mieheni niin hyvin että pystyin vannomaan ettei hän pettäisi mua. Eilen kuitenkin tapahtui jotain joka veti multa maton jalkojen alta. Tulin töistä kotiin ja avasin facebookin. Mulle oli tullut viesti joltain naiselta, joka sanoi tavanneensa mieheni bussissa melkein kaksi vuotta sitten...

Ei siinä mitään, muistin kyllä heti tuon kerran, mies oli nimittäin kertonut mulle auttaneensa jotain tyttöä bussiasemalla, ja antaneensa hänelle puuttuvat rahat bussilippuun. Sitten menivät kuulemma eri busseihin eikä siinä ollut sen kummempaa. No, tämä nainen siis nyt lähestyi mua viestillä, ja kertoi ihan eri tarinan. Mieheni oli tosiaan antanut hänelle rahaa, MUTTA olivat menneet samaan bussiin ja jutelleet koko tunnin matkan kotiin. Bussista noustuaan olivat kuulemma kävelleet yhtä matkaa johonkin päin, kun mieheni oli alkanut ehdottelemaan hänelle yhteisiä jatkoja tän tytön luona. Tyttö oli kuulemmatorjunut mieheni ja ehdottanut että kävisivät kahvilla. Mieheni oli sitten antanut väärän numeron tälle tytölle, ja tämän huomattuaan tyttö oli jäänyt ihmettelemään miksi, kun heillä kuulemma juttu luisti ja mieheni on hyvä tyyppi. Oli sitten etsinyt mieheni facebookin kautta ja ssieltä huomannut että mies on kihloissa mun kanssa ja meillä on lapsi. Siihen en saanut selvyyttä miksi hän otti vasta nyt, melkein kahden vuoden jälkeen muhun yhteyttä.

Näytin viestin miehelleni, jonka reaktio oli yrittää kiistää koskaan tavanneensa kyseistä naista, väitti ettei oo sinä iltana bussilla matkustanutkaan, ja lopuksi väitti olleensa niin kännissä ettei muista jos vaikka näin olisikin tehnyt. Ymmärsi kyllä että mun on vaikea uskoa häntä, ja vaikka yritin mitä sanoa niin intti vaan koko illan ettei hän muista. Mun mielestä on epäilyttävää että hän väittää olleensa niin kännissä ettei muista, minkälainen nainen muka kiinnostuisi jostain umpitunnelissa olevasta miehestä niin paljon että vielä parin vuoden jälkeen miettii tätä. Suoraan sanottuna mun mies ei edes ole kovin komea, joten pakko tässä on jotain muutakin olla kuin känniurpoilua.

Tää on ihan kauheeta, mun päässä juoksee kaikki mahdolliset skenaariot alkaen siitä että tää tyttö jostain syystä valehtelee, ja päättyen siihen että miehellä on koko tän ajan ollut suhde ks. Tytön kanssa, joka tällä tavoin vaan kokeili kepillä jäätä kuinka minä reagoisin miehen petturuuteen, ja kuinka mies reagoisi suhteen paljastumisen. Mies ei suostu kommentoimaan mitään muuta kuin ettei muista, ja hokee rakastavansa vaan mua ja ettei hän ikinä tekis mitään tollaista. Sanoin jopa aamulla miehelleni etten jätä häntä vaikka hän kertoisikin totuuden, vaikken itsekään tiedä onko se totta. Ei auttanut, mies ei oo ees puhunut koko asiasta tänään. Mulla on vaan tosi tyhmä olo. Kuinka mä saatoin uskoa et mun mies ois jotenkin erilainen kuin muut, tai että häneen voisi luottaa? Ja oonko mä oikeesti tyhmä jos vielä tässäkin vaiheessa uskon mun miestä? Tavallaan varmuuden vuoksi haluisin epäillä tästä eteenpäin kaikkia hänen sanomisiaan ettei mua huijata vielä lisää just nyt, mut ei kai sekään ihan tervettä oo...

Miehesi on jutellut tunnin verran tytön kanssa kännissä, ehdottanut jatkoja ja lopuksi antanut väärän numeron.

Meillä ei vielä pettämisen merkit täyttyisi.

Luottaisin mieheeni. En näe tossa mitään mitä mun pitäs epäillä, varsinkin kun on silloin kertonut tavanneensa tytön. Joku epätoivoinen pirkko yrittää viedä aviomiehen.

Alkuperäinen kirjoittaja ttähh;29023838:
Miehesi on jutellut tunnin verran tytön kanssa kännissä, ehdottanut jatkoja ja lopuksi antanut väärän numeron.

Meillä ei vielä pettämisen merkit täyttyisi.

En mä tuota vielä pettämiseksi laskekaan, mutta mua loukkaa se että mies ois selvästi ollut ihan valmis hyppäämään tän tytön kanssa sänkyyn, jos tyttö oisi sen vaan sallinut. Lähinnä suren tässä nyt sitä luottamuksen särkymistä, tuntuu hölmöltä tajuta että on kuus vuotta elänyt siinä uskossa että "ei minun mieheni"...

Luottaisin mieheeni. En näe tossa mitään mitä mun pitäs epäillä, varsinkin kun on silloin kertonut tavanneensa tytön. Joku epätoivoinen pirkko yrittää viedä aviomiehen.

Joo mutta mieheni kertoi mulle alunperin hyvin typistetyn version tapahtuneesta, ja nyt taas väittää ettei muista sitäkään että ois mulle puhunut tästä tytöstä ja hänen bussirahan puutteestaan. Samoin musta aika vahva todiste on se että tyttö kertoi saman tarinan heidän tapaamisestaan kuin mitä mies oli pari vuotta sitten mulle kertonut, plus sitten vielä tän kotimatkan ja ehdottelun. Kertokaa mulle yksikin mahdollinen motiivi miksi tuo tyttö valehtelis tällaisesta asiasta? Tai edes joku vinkki miehen motiivista valehdella mulle suut silmät täyteen vielä tässäkin vaiheessa? Koska siihen en usko ettei muka mitään muista, miksi sitten muisti heti tuon illan jälkeen kertoa mulle sen tynkäversion tuosta tytöstä.

mitä jos pimatsu valehtelee? kuule kaiken maailman munahaukkoja tuolla on...

Jos kännissä vähän törttöilee (mutta ei ole sisäkkäin kenenkään kanssa) niin se ei ole pettämistä.
Saahan tanssilattiallakin likistellä aika paljon ja se on "vain tanssia". (tanssi=fox, valssi, tango jne)

Juttelet sen ukon kanssa ja luotat vaistoihisi. Jos sinusta tuntuu että mies salailee jotain niin luota siihen omaan tunteeseesi ja toimi sen mukaan, mutta ihan oikeasti jos uskot tuohon niin älä jää sen miehen kanssa suhdetta jatkamaan. Puhutte asiat halki, jos mies ei suostu niin varmaankin tiedät vastauksen epäilyihisi eli kyllä varmaan on jotain sopimatonta silloin tapahtunut. Tuossa tilanteessa luottaisin vain omaan fiilikseen siitä miten mies reagoi syytöksiin.

Minulla on itsellä käynyt samanlainen kuvio joskus miehen kanssa, tosin viikon ei kahden vuoden jälkeisiä tapahtumia puitu. Sain viestin jonka näytin samantien miehelle, tämäpä naurahti ja sivuutti koko jutun ja elämä jatkui. Vasta kun sain taottua miehen kalloon että hei haloo, minä loukkaannuin tästä ja tämä vaivaa minua niin mies selitti ihan tarkalleen mitä on tapahtunut, milloin, kenen kanssa ja miten. Toisin sanoen, meidän kohdalla mitään ei ollut tapahtunut, mies ei ollut mitään ehdotellutkaan vaan toisella naisella oli tullut joku "fiilis" siitä, mutta kun olin jutellut miehen kanssa, kuuntelin myös tämän naisen tarinan ja kaiken sen perusteella päätin uskoa omaan intuitioon ja luottaa mieheeni. Jos olisi ollut pienikin epäilys niin olisi joutanut samantien ovesta ulos. :D

Nojoo, toi nyt on vähän rajamainjuttu... omakin mies sai päähänsä bongata jonkun naikkosen netistä, olipa sitten vielä mennyt yöllä, meidän yhteisellä autolla kuskaamaan kyseistä naikkosta keskustasta kotiin. Ja valehteli mulle että menee kaverin luokse. Perillä oli sitten kertonut naiselle että ainiin hei, mulla muuten on vaimo ja lapsi että ihan kaverina mä vaan tässä..... nainen oli saanut hirveet kilarit kun hänen oli tietty annettu ymmärtää enemmän.... sitä kautta asiasta sitten kuulinkin....

että kaikkea sitä. en luota enää koskaan yhteenkään mieheen. pettäminen on niin paljon yleisempää kuin mitä uskotaan. etenkin kaikenlainen rajamailla häilyvä vilunkipeli.

No miten se mies muistaa sen typistetyn version tarinasta, mutta ei muka muista tuota oikeaa versioita. Kyllä se oikeasti muistaa, ei vaan kehtaa myöntää että olisi ollut valmis hyppäämään toisen naisen sänkyyn. Vetoaa muistamattomuuteen että selviää selittelyiltä. Helppohan se kuitata tuommoiset jutut sillä että kun ei muka muista.

[QUOTE="Mie";29024043]No miten se mies muistaa sen typistetyn version tarinasta, mutta ei muka muista tuota oikeaa versioita. Kyllä se oikeasti muistaa, ei vaan kehtaa myöntää että olisi ollut valmis hyppäämään toisen naisen sänkyyn. Vetoaa muistamattomuuteen että selviää selittelyiltä. Helppohan se kuitata tuommoiset jutut sillä että kun ei muka muista.[/QUOTE]

Tätä juuri tarkoitan, ja siksi tuo miehen "muistamattomuus" tuntuu musta tosi epäreilulle.

Siis täh. Onko se tyttö vähän outo kenties? Miksi ihmeessä hän päättäisi kaivella jonkun kaksi vuotta sitten tapaamansa random-miehen vaimon facebookista ja laittaa hänelle viestin "hei, mä tapasin sun miehen kaks vuotta sitten ja miehes ois halunnut jatkoille. eipä muuta. moikka". :O :D

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
[QUOTE="vieras";29024119]Siis täh. Onko se tyttö vähän outo kenties? Miksi ihmeessä hän päättäisi kaivella jonkun kaksi vuotta sitten tapaamansa random-miehen vaimon facebookista ja laittaa hänelle viestin "hei, mä tapasin sun miehen kaks vuotta sitten ja miehes ois halunnut jatkoille. eipä muuta. moikka". :O :D[/QUOTE]

Sitäkin olen kyllä miettinyt. En osaa sanoa, enkä halua kysyäkään. Kiitin häntä tiedosta ja sanoin juttelevani miehen kanssa, mutta jotenkin en halua antaa hänelle sitä mahdollista voitonriemua sillä että alkaisin häneltä lisätietoja kärttämään. Eikä se tuon tytön vika muutenkaan ole, en halua että hänen tarvitsee mun ja mieheni luottamusasioihin sekaantua.

[QUOTE="vieras";29024119]Siis täh. Onko se tyttö vähän outo kenties? Miksi ihmeessä hän päättäisi kaivella jonkun kaksi vuotta sitten tapaamansa random-miehen vaimon facebookista ja laittaa hänelle viestin "hei, mä tapasin sun miehen kaks vuotta sitten ja miehes ois halunnut jatkoille. eipä muuta. moikka". :O :D[/QUOTE]

No todella tätä ihmettelin itsekin. Ei kyllä vaikuta ihan normaalilta ihmiseltä. A. pyytää tuntemattomalta rahaa. B. Etsii toisen FaceBookista vaikka toinen on antanut väärän numeron eikä selvästi halua olla tekemisissä. C. Ottaa yhteyttä vaimoon, vaikka mitään ihmeempää ei tapahtunutkaan. D. Tekee sen kahden vuoden kuluttua. Jonkinasteiselta stalkkerilta tai muuten häiriintyneeltä vaikuttaa.

Minäkin olin yksi niistä "mun mies ei ikinä pettäis mua" -ihmisistä. Toisin kävi.

Ja mieheni muuten reagoi kiinnijädessään juuri samalla tavalla kuin miehesi.

En usko, että tyttö valehtelee varsinkin noin pitkän ajan jälkeen. Sinänsä tuossa ei mitään onneksi ehtinyt tapahtua, mutta kyllä meillä pettämisen merkit tuossa jo täyttyy, että on ehdotellut jollekin.

Syy siihen, että ottaa vasta kahden vuoden jälkeen yhteyttä, voisi olla vaikkapa se, että miehesi on jäänyt niin naisen mieleen, että hän ei koskaan unohtanut häntä. Ja vasta nyt löytänyt hänet facebookista ja tajunnut, että hän on jo silloin ollut varattu. Katkeruus.

Minä itse käyn joskus ajatusleikkejä siitä, että kertoisin erään naisen miehelle totuuden kolmen vuoden takaa. Nainen ja minun mieheni pettivät minua ja käsittääkseni myös tätä naisen miestä. En koskaan kertonut ja se on jäänyt kaivelemaan.. Mutta ajatuksen tasolla se. Kuitenkin se saa ymmärtämään tuollaisen sekopäiseltä vaikuttavan käytöksen.

[QUOTE="Hei";29023836]No kysy siltä tytöltä, et mis se vasta nyt kertoilee sulle tätä juttua? Varsinkaan jos mitään ei tapahtunut?[/QUOTE]

Samoin sanoisin...
Eihän tossa siis ole mitään tapahtunut?
Jos tytön kertoma olisi totta (ei edes välttämättä ole) niin miehesi on siis vain jutellut hänen kanssaan. Ja sen jälkeen antanut hälle VÄÄRÄN numeron. Eihän se nyt hitto mitään pettämistä ole!

Veikkaan, että miehellä on ollut salasuhde tämän naisen kanssa ja nyt nainen on kyllästynyt olemaan se toinen nainen ja vaatii miestä tekemään ratkaisunsa. Joko mies ei osaa päättää tai hän on valinnut sinut, joten nainen on päättänyt kostoksi laittaa sinulle tällaisen viestin, joka kenties pelästyttäisi miehen.

[QUOTE="eee";29024270]Kyllä mä vastaisin sille tytölle, et kiitos tiedosta, ja saanko kysyä miksi sulle tuli näin pitkän ajan jälkeen mieleen ottaa yhteyttä ja kertoa tästä...?[/QUOTE]

Mä tekisin samoin.

Miksi ei heti ottanu tuo nainen sitä puheeksi? Miksi kaks vuotta myöhemmin? Voisko olla niin, että miehesi kuitenkin puhuisi totta ja vaikenee, koska sanoo, niin tai näin, niin sä epäilet? Voisko olla, että nainen on haikaillu miehesi perään tuon parin vuoden ajan ja ihastunu ajatukseen, että miehesi tuntisi samoin ja onkin ollu väärässä? Mutta, toisaalta ihmetteln kyllä miehesi vaiteliaisuutta ja sitä, että ei halua kunnolla selvittää asiaa vaan jättää sut mielummin epätietoisuuteen ja vetoo muistamattomuuteen. Ei onnistuis meillä tollanen, vastuu omista teoista ja toilailuista on kannettava ja sanottavaa suoraan ja rehellisesti vaikka kuinka sattuis ja tekis kipeetä.

[QUOTE="harmaa";29023972]Mies sais lähteä kävelemään samantien, en katsoisi tuollaista hetkeäkään.[/QUOTE]

Ei tarvitsisikaan. Tuo pikku episodi tapahtui jo vuosia sitten.

Yhteistyössä