Mun mies ei ikinä pettäis mua - nyt tuntuu tyhmältä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinisilmäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä ja miten miehesi petti sinua?!?!?

Onko pettäminen sitten mielestäsi vain panemista?
Meillä ainakin pettäminen on luottamuksen pettämistä. Ja kyllä luottamus on petetty ja pahasti, jos tässä on käynyt naisen kertomalla tavalla.
Ja tuon mukaanhan tilanne olisi todennäköisesti ajautunut seksiin, jos nainen olisi suostunut, mutta tuskin sillä nyt on niin väliä.

Mies on voinut herjalla heittää tuon jatkoille meno- ehdotuksen. Joka on todennäköistä, koska antoi väärän numeronkin. Sinä ap olet vähän hassu, jos teet tästä asiasta numeron. Kumpaa uskot mieluummin, todella oudon tuntuista ventovierasta vai hyvin tuntemaasi omaa luotettavaa miestäsi? Todennäköistä muuten on, että miehesi ei enää muistanut koko tapausta ja naista kysyttäessä. Miksi olisi muistanut jonkun satunnaisen ohikulkijan bussista, jolle tuli kännissä ehkä flirttailtua pari vuotta sitten?

Jos haluat päästä asiassa eteen päin, sun on pakko kysyä naiselta, miksi se laittoi sulle viestiä vasta nyt. Ei se muuten selviä. Eli kysy naiselta. Tuollaisenaan naisen kertomus ei kuulostaa kovinkaan pahalta, siis pahalta teolta mieheltäsi. Nainen vaikuttaa sen sijaan oudolta.

Voisiko olla, että se on tämä naiikkonen joka ehdotellut mutta tullut tyrmätyksi ja sitten jäänyt asia kaivelemaan kun vielä saanut feikkinumeronkin. Ja nyt sitten kostaa.
Tosin jos näin käynyt niin miksi miehesi ei asiaa kertoisi.

[QUOTE="vieras";29026067]Oliko tämä tyttö nuorempi kuin miehesi? Miksi puhut tytöstä etkä naisesta?[/QUOTE]

Profiilikuvan perusteella arvelisin että tyttö on n. 20-25v, minä ja mieheni ollaan 30v.

Jos juttu on niin kuin nainen kertoo, ei ole miehen käytös ollut asiallista. Mutta todella outoa että näin aikojen perästä ottaa yhteyttä ja kertoo, varsinkin kun mitään sen enempää ei ole tapahtunut. Miettisin tilanteessa miksi pitäisi uskoa enemmän jotain outoa naista kuin oman kumppanin sanaa? Ehkä teillä on luottamuspulaa jo muutenkin?

Mulle kävi joskus niin, että meillä oli miehen kanssa varsin eri käsitys siitä missä pettämisen raja menee. Olin kaveriporukassa juhlimassa ja menimme isolla porukalla saunomaan alasti, ei siinä ollut mitään sen kummempaa. En salaillut asiaa mitenkään ja yllätyin kun mies suuttui siitä todella, hänen mielestään sekasauna alasti oli pettämisen rajoilla vahvasti. No sitten myöhemmin hän kertoi nolona että oli yhden kaverinsa kanssa kännissä saunonut alasti yhden tutun naisen kanssa juhlissa. Hermostuin todella paljon, ai miks kun ite tein samaa? No siksi että MIEHEN mielestä se oli pettämistä, hän teki niin vaikka itse piti sitä pettämisenä.

Eli sen raja mikä on ok, voi olla varsin häilyvää. Keskustele miehesi kanssa asiasta mielellään mahdollisimma rauhallisesti puhukaa siitä missä teillä rajat menevät. Älä anna miehelle sellaista kuvaa että uskot tuollaisia syytöksiä noin vaan. En osaa sanoa mitä miehesi teki tai ei tehnyt, mutta tässä on kyse teidän välisestä luottamuksesta. Kyse siitä kertooko miehesi totuuden ja luotatko häneen. Mieti onko tässä tilanteessa mitään mitä miehesi voisi sanoa, niin että epäilykset häviäisivät mielestäsi, vai epäiletkö kaikesta huolimatta. Jos näin on, niin silloin on syytä pohtia suhdettanne tarkemmin. Jos luottamusta ei löydy, on suhde hajottava teille kummallekin. Epäluottamus syö parisuhdetta.

Yhteistyössä