mun mies laittaa kaiken vitsiks!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sapettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sapettaa

Vieras
mä en enää jaksa!! 5v yhteiseloa ja mun pää räjähtää kun mitään ei voi ottaa tosissaan tai kaikki vedetään lekkeriks.
yritän puhua sille jotain tai keskustella jostain mikä painaa mieltä, niin tää alkaa vääntään siitä vitsiä. tai äsken menin sohvalle sen luo ja aloin suukotella sen vatsaa, niin siitäkin piti alkaa vitsaileen ja tunnelma lätsähti niin et oikeesti kuulu oikeen se PLÄTS.
helvetin kakara kasvais aikuiseks.

Joillekin tuo on heidän (kypsymätön ja huono ) tapansa vältellä vaikeita/vakavia/todellisia asioita. Huumorin kautta katsottuna ei asioita tarvitse koskaan kohdata suoraan, vaan aina ikään kuin jonkin roolin kautta. Ei kivaa :(. Huumorille on aikansa ja paikkansa ja sitä saa ja pitää olla paljon parisuhteessa, mutta ei joka ikisessä tilanteessa. Et varmaan pysty tuostakaan asiasta puhumaan miehelle ilman, että hän lyö sen leikiksi?

Mä niiiin tiedän miltä susta tuntuu. Vähän kauemmin oon kestänyt ja todennut, että yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, tai mieluiten suoraan ohi.. :)

Kyllä se onneks joissain asioissa osaa vakavakin olla, esim. muksun kohdalla ei tartte ihan kaikkea pistää vitsiks. On myös vuosien saatossa saanut karvaimman kautta kokea miten pahasti räjähdän kun menee liian pitkälle niiden vitsiensä kanssa. Oppinut jonkin verran hillitsemään ja hallitsemaan itseään :)