Mun mies myönsi tänään pussailleensa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
yhden naisen kanssa baarissa ja sitten olivat ottaneet saman taksin kotiin. Kyllähän mä osasin tätä vähän epäillä, mutta nyt kun tunnusti niin aika paska fiilis. Ajattelin, että anteeksi en anna, mutta yritän elää....Kokemuksia muilla? Meillä 10 vuotta yhteiseloa takana ja kolem tosi pientä lasta.

Varmasti miehelläsikin ollut aika morkkis.
Itse antaisin anteeksi (jos tämä nyt olisi sitten ainut tapaus), mutta unohtaminen tietenkin olis tosi vaikeeta. Tietenkin riippuu myös kovasti siitä, että onko nainen joku tuttu vai tuntematon ja olisiko juttu voinut edetä pidemmälle.

tommosia miehet on, ne pettää ennemmin tai myöhemmin. Pussailusta mennään kohta pidemmälle ja sit saatkin pohtia, annatko sen anteeksi. Mä en tuollasta kattelis, ku ei voi luottaa nii sillon on suhde mun mielestä mennyttä...

Mulle ainakin nainen oli tuntematon, tosin nyt olen käynyt katsomassa hänen facebook-profiilinsa ja olen jokusen kerran kaupassakin häneen törmännyt. En tiedä oliko eka/ainoa kerta ja mitä olis tapahtunut vai tapahtuko jotain enemmänkin. Miehellä on kova tarve tulla ihailluksi, se on suorastaan hänen perustarpeensa:( En tiedä pitäskö ens kerran nykästä tätä naista hihasta kun kaupasaa näen ja kysästä mitä oikein tapahtu...Tosi paha mieli, ehkäpä otan asian puheeksi ystävien kanssa.

No kyse on nyt kuitenkin vaan sellaisesta, että ihastus on iskenyt kumpaankin osapuoleen, mitä ihmisen on kauhean vaikea välttää, sitä ihastuu jos ihastuu, mutta toiminta on ollut vain suutelua ja taksimatka, joten joku on ehkä kuitenkin takaraivossa miehelläsi muistuttanut muusta ja kun vielä tunnustaa asian niin katumusta tuntee asiasta kaiketi. Ihminen on erehtyväinen ja epätäydellinen. Jos kumppanisi pyytää anteeksiantoa niin anna hyvä ihminen anteeksi! Itse olen tehnyt miehelleni paljon pahemmin ja hänkin antoi anteeksi, rakkaus on sellainen asia, että ei sitä välttämättä tarvitse paskaksi pistää virheen takia!

Yhteistyössä