Mun mies on täys kusipää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera kivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera kivi

Vieras
Se ei tajua, sen kans ei voi puhua, se mököttää, se on lapsellinen, se on kylmä, se on tunteeton, se valehtelee, se ei pyydä anteeks, se on lyönyt mua, se on pettänyt mua, se valehteli ettei voi saada lapsia ja kas kummaa: olen paksuna!!!! Vi**u että tunnen itteni petetyks, idiootiks, täydeks dorkaks suorastaan! Elämänhalu on nollassa, mikään ei huvita, mitään ei jaksa, en halua tätä lasta mutta abortti on jo myöhäistä...

En tehnyt aborttia kun lupas yheksän hyvää ja kymmenen kaunista..Mä olin tyhmä ja uskoin. Niin olen uskonut kaiken muunkin paskan jälkeen sen lupauksiin. Mutta nyt ku oon raskaana, se ei enää ees vaivaudu lupaamaan mitään, nyt se vaan on oma paskamainen ittensä koko ajan!

Onks tää kaikki ilmenny sen jälkeen ku huomasit olevas raskaana? Vai tuliko se ilmi jotenki vasta liian myöhään aborttia ajatellen? Vai nytkö vasta keksit ettet halua lasta...
En olis kyllä suhteessa tollaseen mieheen olin paksuna tai en.

Jos oot tosissas (eikä provo) niin kovasti vaan jaksamisia hankalassa tilanteessa!

Oon tosissani, enkä täällä provoile. Jätin eksäni tämän miehen takia, ja halusin kovasti että tää suhde onnistuu kun tavallaan luovuin sen takia niin paljosta. Pettäminen tuli ilmi vähän sen jälkeen kun oltiin muutettu yhteen ja hän oli tutustunut lapsiini. Oli ollut eksänsä kans sängyssä. Annoin anteeks koska aattelin että sehän tapahtui kuitenkin niin alussa, siis meidän suhteemme alussa. Väkivaltaisuus tuli kuvioihin viime kesänä. Se tuli esiin mustasukkaisuuden kanssa. Nyt, kun oon raskaana, se kuvittelee että nyt ei oo hätää, että nyt mä en karkaa mihinkään..

kieltämättä täytyy sanoo että miehes kuulostaa just siltä miltä alotuksessa sanot!

silti varmaan karkaisin vaikka olisin paksuna, ei oo helppoo yksin pienten lasten kanssa, mutta ei se oo sitä tollasen miehenkään kanssa!

Halaus ja voimia siihen ratkasuun mihin sit ikinä päädytkin!

Alkuperäinen kirjoittaja vii:
kieltämättä täytyy sanoo että miehes kuulostaa just siltä miltä alotuksessa sanot!

silti varmaan karkaisin vaikka olisin paksuna, ei oo helppoo yksin pienten lasten kanssa, mutta ei se oo sitä tollasen miehenkään kanssa!

Halaus ja voimia siihen ratkasuun mihin sit ikinä päädytkin!

Kiitos. Nyt mä oon vihanen ja raivoissani, mutta epäilen/pelkään että taas lepyn ja jatketaan niinku mitään ei ois tapahtunu. Se ei oo lyöny mua raskauden aikana... No joo, nyt mä jo puolustelen sitä!!!!! Vaikeaa kun ei oo ketään jolle kehtais tästä puhua, varsinkin kun sain niin paljon kuulla että kyllä vielä kadut kun miehes jätit tuon äijän takia..

Voi ei :( Kurja tilanne. Ammattiapua? Lähtiskö miehesi sellaseen sun kanssa. Koita ainakin itsellesi löytää ammattiauttaja, pääset selkiyttämään ajatuksiasi! Voimia, jaksamista ja kaikkea hyvää. Pidä pienestä vatsassasi hyvä huoli. :)

Yhteistyössä