Mun mies ottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Janette"

Vieras
nykyään joka asiasta itteensä ja kaiken sanomisen vääntää päässään mua vastaan. meillä on kaksi lasta ja olemme naimisissa. tämä kesä on ollut yhtä väärinkäsitystä. jos pyydän häntä viemään roskat niinhän vie.. ja on sitten mielestään tehnyt viikon kotityöt. minä siivoan aina yksin.laitan aina ruuaan. ja pesen pyykit.koskaan en saa kiitosta kun talossa on asiat tehty hyvin. mutta jos jätän joku päivä pyykkiä pesemättä tai kaikkea ei ole tehty tip top...niin kyllä huomauttaa heti. ja jos yritän asiasta ja ongelmista puhua..ei tule kun riita. nykyään hän saa käyttäytyä miten vaan ka minä olen hiljaa tai tulee sota. on niin paha mieli:-( anteeksi että avauduin....en tainnut kirjoittaa tätä nyt selkeesti... :-)

Mä ymmärrän. Elin ennen eroa monta vuotta vastaavassa tilanteessa, vaikka kärsin kroonisista selkäkivuista. Eikä mikään siihen auttanut, ei itkut ei sanomiset

[QUOTE="kohtalotoveri";26843497]Mä ymmärrän. Elin ennen eroa monta vuotta vastaavassa tilanteessa, vaikka kärsin kroonisista selkäkivuista. Eikä mikään siihen auttanut, ei itkut ei sanomiset[/QUOTE]

pelkään vaan miten tässä käy jos näin jatkuu. en jaksa riitelyä..mun mies on vaan niin itsekäs nykyään...

En tiedä osaanko vastata selkeästi mutta koetan parhaani :)
Leiki että miehesi on sinulle pelkkää ilmaa. Älä nalkuta, älä välitä vaikka hän sanookin että et ole siivonnut, sano vain joo.Leiki välinpitämätöntä. Leiki että miehesi sanat eivät satuta (vaikka ne satuttaa helvetisti).Melko varma olen että kohta miehesi alkaa miettimään että mitä ihmettä nyt tapahtuu. Ja tämä ei ole alistumista vaan hiljaista sotaa jonka sinä todennäköisesti voitat :)