V
vieras
Vieras
kun katteli mun touhuumista et, sä oot ***** kaunis nainen 
Ja siltä ei juurikaan tuommoisia kuule niin kyllä tulin iloiseksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun katteli mun touhuumista et, sä oot ***** kaunis nainen
Alkuperäinen kirjoittaja oioi:Jos mulle sanottaisiin tuo sama ja siinä alussa on tuo v... pahottaisin varmaan mieleni..mutta jos sanottaisiin vaan kaunis nainen..ilahtuisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oioi:Jos mulle sanottaisiin tuo sama ja siinä alussa on tuo v... pahottaisin varmaan mieleni..mutta jos sanottaisiin vaan kaunis nainen..ilahtuisin.
Ei siinä ole kirosanaa vaan nimeni oli siinä kohtaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oioi:Jos mulle sanottaisiin tuo sama ja siinä alussa on tuo v... pahottaisin varmaan mieleni..mutta jos sanottaisiin vaan kaunis nainen..ilahtuisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oioi:Jos mulle sanottaisiin tuo sama ja siinä alussa on tuo v... pahottaisin varmaan mieleni..mutta jos sanottaisiin vaan kaunis nainen..ilahtuisin.
Mä arvasin heti alkuunsa että ap oli vaan sensuroinut oman nimensä.