Mun mies sanoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äite"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äite"

Vieras
että miksköhän, kun sanoin sille ettei oo kotona paljon näkyny... Mitähän mä oon tehny väärin? Hoidan lasta päivät kotona, kun se käy töissä ja hoidan myös sen harrastusten aikaan... Mitäköhän se tarkotti tolla?

Kannattaa opetella keskustelemaan puolisonsa kanssa. Kysymään jos joku sana tai asia askarruttaa, sen sijaan että jäisi arvailemaan mitähän se mahtoi tarkottaa.

Kysy mieheltäsi siis.

Kannattaa opetella keskustelemaan puolisonsa kanssa. Kysymään jos joku sana tai asia askarruttaa, sen sijaan että jäisi arvailemaan mitähän se mahtoi tarkottaa.

Kysy mieheltäsi siis.

Olis ihan loistavaa että miehetkin oppisi sanomaan joskus jotain, eikä pelkästään vihjailemaan!
Mokomat turjakkeet! Miehiltä pitää aina kysyä mut vastata ne ei osaa.
Tuon apn miehen vastauksenkin voi tulkita miten vaan näkökulmasta riippuen. Miestä ei huvita olla kotona, menee liikaa omissa jutuissaan, kritisoi että toinen on vaan kotona, ei osaa arvostaa toista, liikaa töitä jne. jne. Tyhmiä, osa!

[QUOTE="vieras";25694818]Olis ihan loistavaa että miehetkin oppisi sanomaan joskus jotain, eikä pelkästään vihjailemaan!
Mokomat turjakkeet! Miehiltä pitää aina kysyä mut vastata ne ei osaa.
Tuon apn miehen vastauksenkin voi tulkita miten vaan näkökulmasta riippuen. Miestä ei huvita olla kotona, menee liikaa omissa jutuissaan, kritisoi että toinen on vaan kotona, ei osaa arvostaa toista, liikaa töitä jne. jne. Tyhmiä, osa![/QUOTE]
Kommunikointi on aina kaksisuuntaista. Jos toinen vihjailee sen sijaan että sanoisi suoraan (yleensä se muuten on naisten piirre eikä miesten), ja toinen miettii & arvailee sen sijaan että kysyisi, niin pieleen menee väkisinkin.

Yhteistyössä