Mun mies suuttui..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
..turhasta :headwall:
Mä olen pyytänyt sitä sen tuhannen kertaa laittaan meille keittiöön lampun. Noh, se ei oo laittanut, ei osaa eikä viitsi ees opetella, saatikka pyytää ketään sitä laittamaan.

No, mä puhuin sitten yhden mun vanhan kaverin, Samin kanssa, se on sähkömies. Ja se sanoi, että tulee mielellään laittamaan sen, jos vaan kahvit keitän :saint: tänään se sitten kävi laittamassa sen illalla ja hienosti laittoikin.

Ja mies kiukuttelee, siitä että se sähkömies kävi sen laittamassa :headwall: idiootti.

Eiks toi nyt teidänkin mielestä ollu vähän turhaa?

Sä loukkasit sen miehistä egoa. Kyllähän joka äijässä asuu se pieni remontti-reiska joka loukkaantuu kun joku toinen äijä tulee värkkäämään homman kuntoon.
Sun kaveri tuli ja hoiti homman himaan..samalla se astui pyhälle maaperälle. Miehesi reviirille. :D

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Lampun osaa vaihtaa itekkin!!

Kyllä mä lampun osaan vaihtaa, mut kun se piti kuules oikein asentaa :headwall:

Purkaa se vanha rasia ja tehdä kattoon uus reikä sitä sähköjohtoa varten (mikä piti myös laittaa sieltä vanhasta reiästä tähän uuteen) lootaan :D Ensinnäkään mulla ei olis ollut sitä sähkökaapelia ja toiseksi, mä en olisi osannut sitä laittaa, kolmanneksi mun 158cm:n rungolla ei meidän korkeaan keittiön kattoon ylty, vaikka olis mitkä tikkaat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Purkaa se vanha rasia ja tehdä kattoon uus reikä sitä sähköjohtoa varten (mikä piti myös laittaa sieltä vanhasta reiästä tähän uuteen) lootaan :D Ensinnäkään mulla ei olis ollut sitä sähkökaapelia ja toiseksi, mä en olisi osannut sitä laittaa, kolmanneksi mun 158cm:n rungolla ei meidän korkeaan keittiön kattoon ylty, vaikka olis mitkä tikkaat :D

Olisithan sä voinut pyytää miestä nostamaan sua... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

voikos tuota tehdä muu kuin s.mies. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja poika:
saakohan tota tehdäkään muuta kun sähkäri.

Sen ois voinu kiinnittää siihen vanhallekkin kohtaa, kai?
Mut nyt on ainakin ammattimies tehnyt ja se on ihan mahtavan hieno se lamppu :D ja just sillä kohtaa kun mä halusin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jos mulla ei mies tee jotain minkä tiän sen osaavan, alan ite tehä, ja johan se on paikalla neuvomassa (tekemässä ite... ) :whistle:

Sama juttu meillä :D Toimii tosi hyvin! Ei tarvii kun kysyä, että missä se meidän akkuporakone on niin kuuluu jo, että "minä teen sen" ja mies hoitaa homman ;)

Mun mieheni ei koskaan tee mitään tuollasta. Mä leikkaan meillä nurmikon, pilkon puut, kannan puut, tapetoin, maalaan ja vaihdan jopa renkaat autoon :D jne... jos ei tee ite noita juttuja niin on mun mielestä sitten syytä hyväksyä se, että mä pyydän jonkun mua auttamaan jos en ite onnistu :D

Yhteistyössä