Mun mitat, arvostelkaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ketään kiinnostaa niin tässä tulee mun mitat!

- Pituus 157cm

- Paino 57kg

- Rinnanympärys... hetkinen... mihis ne tissit on valahtaneeet... 89cm (mahottomat törönännit suurensi mittaa kun niiden päältä mittasin)

- Vyötärö 75cm

- Maha 87cm (onkohan toi röllykkä?)

- Lantio 97cm

- 54cm

Että hommia tiedossa täälläkin... ei vaan jaksa nyt muuta kuin syödä mutta muuttuuhan ne mitat syömälläkin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja laiska ja väsynyt evvk:

- Pituus 157cm

- Paino 57kg

- Rinnanympärys... hetkinen... mihis ne tissit on valahtaneeet... 89cm (mahottomat törönännit suurensi mittaa kun niiden päältä mittasin)

- Vyötärö 75cm

- Lantio 97cm

- 54cm

Että hommia tiedossa täälläkin... ei vaan jaksa nyt muuta kuin syödä mutta muuttuuhan ne mitat syömälläkin! :)

Niin tuo 54cm oli reisi, ei sentään pohje...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajattelin vain saavani kommentteja juuri tuosta mahanröllykästä, kun painoa ei ole liikaa. Otinpahan itselleni tuollaiset aloituslukemat, ja toivon jumpan ja vatsa/selkätreenin muuttavan niitä parempaan suuntaan. Ainakin tehokkaalta tuntuu tehdä juuri jotain kyykkyjä, kun pitää melkein 10kg vauvaa jumpatessa sylissä tai manducassa ;)

No niin, tiesit jo etukäteen että röllykkä on ja olet nyt kuullut muidenkin suusta että röllykkä on. Eli asia kunnossa niiltä osin!

Nyt onkin enää se helpoin osuus prosessista jäljellä eli röllykän hävittäminen! Eiku hommiin!

Sinäkö sen sanelet mistä täällä keskustellaan? Mene mussuttamaan niitä pulliasi, jos olet kerta noin laiska, väsynyt, kateellinen ja katkera!

En ole kateellinen sillä minulla on sikarikas mies, ollut jo 24 vuotta1 tosin silloin kun alettiin seurustella niin ei vielä kieritty rahoissa!

Ja mitäpä tässä pullia syömään, voin syödä tässä samalla näppäimistön ääressäkin. osaan tehdä kahta asiaa yhtä aikaa.

Ja minäpä se näytän melko pitkälle määrittelevän, mistä te keskustelette. Sinäkin keskustelet minusta, ET MITOISTA! No toki minä kiinnostavampi aihe olenkin...

- Pituus 157cm

- Paino 57kg

- Vyötärö 75cm

- Lantio 97cm

- 54cm

Niin tuo 54cm oli reisi, ei sentään pohje...

Hei kääk! Eikö kukaan kommentoi mun mittoja! Sanokaa nyt edes että mulla on röllykkä, olen lyhyt tappi ja paikoin ainakin surastaan läski!

Yhteistyössä