Mun mitta alkaa olla täys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en nyt lukenu ku ekasivun, anteeks jos toistan jo jonkun aijemmin sanotun jutun... :ashamed:

Meillä oli ennen yks tollanen riesa. Siihen tehos, että aina pisti sen hommiin. :D Se on maalannu meillä, imuroinu, luutunnu lattiat, putsannu viemäriä, vaihtanu auton renkaat jne. Ja aina ku soitti tulevansa, käskin tulla kaupan kautta ja luettelin armottoman listan. Enkä muuten tarjonnu niistä rahaa enää siinä vaiheessa. Ei muuten enää viihy meillä, nykyään tavataan vaan kahvilassa. :D Ja nyt sitä on jo ihan mukava tavata. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Kuhan mies kotiutuu niin kannattaa varmaan kunnolla jutella (niin oot varmaan ajatellukin..) Eihän tuossa oo mitään järkeä?! Kaveri sanelee teiän perheen elämän ja miehen puolison??

kyllähän tästä taas vaihteeks puhutaan, muusta juuri tässä taloudessa puhutakaan.

kerrot minkälaiseksi sinun mielestäsi teidän elämä on mennyt. Voisit ottaa sen riskin ja pakata ne laukut oikeesti valmiiksi. Eli näyttäisi siltä kuin olisit lähdössä pois. Paras vaihtoehto olisi jos sulla on paikka minne mennä niin mene pariksi päiväksi oikeasti pois kotoota. Sanot ettei täällä voi olla, koska aina on noita loisijoita mukana. Kauan olet jaksanut tota pelleilyä kattoa mutta eiköhän nyt ole aika tehdä oikeasti jotain. Jos miehesi on edelleen sitä mieltä että tää "kaveri" on ok! niin sitten miettisin jo hiukan eri teitä. Saavat sitten kullannuput olla ihan kahdestaan.

Olen ollu kotoo lapsien kanssa viikonki pois ihan tän asian takia, ja tässä sitä ollaan edelleen. Ukolle olen sanonukin jo että se on täysin tunteeton ihminen nykyään, niin kun se onkin. ihan eri ihminen kun ennen vaikkei sitä myönnä.

nyt tarkkaan onko sinun elämäsi tuon arvoista? Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen. Mä en tollaista pelleilyä sietäisi. Ala katsomaan vuokra kämppiä siis ilmoitat miehellesi, että etsit uutta asuntoa. Oikeasti kysessä on sun ja lasten elämä. Aiotko sä antaa sen pellen naureskella päin sun naamaa? Oletko tosiaan sitä mieltä, että sun miehesi kunnioittaa sinua? Nyt kannattaa lopettaa se pelleily. Teet parit "temput" eiköhän miehesi huomaa että olet tosissasi.

eihän nyt herrantähden tarvi eroa alkaa haalimaan tunkeilevan vieraan takia, älä kuuntele niitä neuvoja! Tee vaan itse selväksi miehes kaverille että tervetuloa kylään mutta liika on liikaa. jos miehes siitä suuttuu niin se on sen ajan murhe ja tuskin kauaa jaksaa mököttää.

No mitäs jos alkaisit olla alasti teillä? Luulisi miehesi äkkiä kieltävän kaverin tulon.
Mä en myöskään ymmärrä tuollaista, mutta jotkut vaan kertakaikkiaan ovat tuollaisia loisia ja riippakiviä.

1. kysy molempien miesten läsnäollessa että oletteko te homoja? pitäisikö teille suoda myös yhteiset yöt?

2. ala flirttailemaan armottomasti ja täysin avoimesti vieraan kanssa aina kun miehesi on läsnä

3. tuo jo aiemmin mainittu töiden teettäminen ja tavaran ja ruuan ostattaminen.

Yksinkertaisesti: jättäisin oven avaamatta. Jos mies avaisi, laittaisin kengät jalkaan ja kävisin vaikka lenkillä sillä aikaa kun mies kyläilee.. Jos istuis sohvalla vielä kun kotiutuisin niin voisinhan vaikka imuroida olohuoneen, ja heittää sohvatyynyt tuulettumaan pihalle :D ja joka kerran kun on tulossa niin pyydä tuomaan kahvipaketti.

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Mä en nyt lukenu ku ekasivun, anteeks jos toistan jo jonkun aijemmin sanotun jutun... :ashamed:

Meillä oli ennen yks tollanen riesa. Siihen tehos, että aina pisti sen hommiin. :D Se on maalannu meillä, imuroinu, luutunnu lattiat, putsannu viemäriä, vaihtanu auton renkaat jne. Ja aina ku soitti tulevansa, käskin tulla kaupan kautta ja luettelin armottoman listan. Enkä muuten tarjonnu niistä rahaa enää siinä vaiheessa. Ei muuten enää viihy meillä, nykyään tavataan vaan kahvilassa. :D Ja nyt sitä on jo ihan mukava tavata. :saint:

En jaksanu minäkään koko ketjua lukea, mutta tämä kuulostaa minunkin mielestäni aika hyvältä ja järkevältä tavalta puuttua tilanteeseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Ei hyvää päivää mikä tilanne! Kotiutuiko miehesi illalla? Kyllä menisi itselläkin hermot tuollaiseen "perheenlisäykseen"!

Kyllähän se kotiutu, taas vaihteeks juteltiin ja minä sanoin että mun on pakko lähtee täältä sitten kun en tosiaankaan jaksa tätä tilannetta. No mies sitten että mikä mua tässä asiassa niin ketuttaa. Selitin sitten asiaa perinpohjaisesti että eikö se huomaa millaseks meidän elämä on menny nyt. Mies sitten että ei tää tilanne nyt loputtomiin kestä, että koitahan nyt jaksaa. Utelin sitten että onko tässä nyt jotain mitä en tiedä, no ei oo kuulema vaikka musta kyllä tuntuu edelleen että on.

Tämä miehen kaveri on meillä käyny aina, nyt vaan alkanu menemään käymiset turhan pitkälle. En ole tästä tyypistä oikeen pitäny koskaan mutta en tietenkään ole kieltäny miestä olemasta tekemisissä tai kaveri. Siksi en oikeen ihmisestä paljoa tiedä kun ei ole kiinnostanu.

Koita jaksaa siellä kahden miehen loukussa :hug:

Mä olen kyllä sitä mieltä, ettei miehelläsi ole oikeutta vaatia sinua kestämään tilannetta. Teidän kotinne on myös sinun kotisi siinä missä miehesikin ja jokaisella on oikeus elää omassa kodissaan rauhassa. Ei perheeseen voi ottaa lisää jäseniä vain toisen päätöksellä (ja siis nimenomaan perheenlisäyksestä tässä mielestäni puhutaan, kun ihmiset viettävät kaikki päivät talossa, talon antimilla ja elävät kuin omassa kodissaan).

Älä anna periksi. Sinulla on oikeus saada olla kodissasi rauhassa ilman loisivia vieraita. Sinulla ei ole velvollisuutta sietää naapurin ukkoa sohvallasi päivästä toiseen. Jos miehen kaverilla onkin ollut vaikeaa ja hän on tarvinnut etäisyyttä vaimoonsa, kaikessa kohtuuden rajoissa sinä olet sen hänelle suonut, mutta loputtomiin sinun ei tarvitse jaksaa.

Kummallista että sinun tarvitsi alkaa perustella, miksi sinua ketuttaa tilanne. kyllä olisi pitänyt miehelle riittää, että sinä haluat kestovieraan ulos ja sillä siisti. Minun mielestäni sinulla ei ole perusteluvelvollisuutta, vaan pikemminkin miehelläsi; miksi ihmeessä sinun pitäisi jaksaa kuluttavaa iilimatoa yhtään enempää?

Jos mies ei halua menettää kaveriaan, menetä sä sitten mainees. Otat ihan sellasen pirttihirmu meiningin, ja seuraavalla kerralla kun se tunkee teille, hymyillen mutta kovasti sanojasi painottaen sanot: "Rakas, älä sinä nyt puutu tähän. Nyt valitettavasti Ville on sellainen tilanne, että meille ei kertakaikkiaan sovi. Meillä on nyt muuta tekemistä, olen ajatellut, että Pekka siivoaa tänään varaston ja tamppaa matot. Et voi mitenkään olla avuksi. " Samalla otat kaverin käsikynkkään, saatat ovelle, ja kun saat sen kynnyksen yli, paiskaat oven kiinni. Luulis, että ymmärtää...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Jos mies ei halua menettää kaveriaan, menetä sä sitten mainees. Otat ihan sellasen pirttihirmu meiningin, ja seuraavalla kerralla kun se tunkee teille, hymyillen mutta kovasti sanojasi painottaen sanot: "Rakas, älä sinä nyt puutu tähän. Nyt valitettavasti Ville on sellainen tilanne, että meille ei kertakaikkiaan sovi. Meillä on nyt muuta tekemistä, olen ajatellut, että Pekka siivoaa tänään varaston ja tamppaa matot. Et voi mitenkään olla avuksi. " Samalla otat kaverin käsikynkkään, saatat ovelle, ja kun saat sen kynnyksen yli, paiskaat oven kiinni. Luulis, että ymmärtää...
Oon saletti ettei se ymmärrä siltikään :D

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

Ei se varmaan ymmärtäis vaikka huitasisin paistinpannulla päähän ja ruimasisin pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

Asenne se on, joka naisen tiellä pitää. B) Mä voin tulla ap tekemään asian täysin selväksi. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No auttaisko jos pitäsit kamalat huutoraivarit sen nenän edessä.

Ratkeis luultavasti nauramaan. Olen huomannu sen että minun sana on ihan turha, vaikka itkisin silmät päästäni niin se ei tuskin noteerais mitenkään asiaan. En tiedä johtuuko siitä ettei varmaan minusta pidä, enkä odota että pitäiskään. En minäkään hänestä.

Olen pohtinu asiaa niinkin että onko se meille kateellinen jostain, meillä oli miehen kanssa aina kivaa, tosiaan sanalla oli. Tehtiin paljon yhdessä kaikkee, naurettiin jne. Sillonkin miehen kaveri oli kuvioissa ja nyt musta tuntuu että onko se koko aika yrittäny minun ja miehen väliin jotain kiilaa, siinä on hyvin onnistunu kyllä täytyy myöntää.

Ihmettelen miten mies ei huomaa mitään, elämä on pelkkää sen kaveria ja aina sitä sen kaveria. Mua ei todellakaan kiinnosta lähtee miehen kanssa minnekään kun nämä änkee joka paikkaan mukaan.

Tänäänkin heti aamulla meille kahville, ja kohta taas, ihan vaan huvikseen hengailemaan. Kuuntelee musiikkia jne. |O
Ja se vaan on täällä vaikka me lähdettäis pihalle. Mukava se on jos sille on mukava, mutta aina en tosiaan jaksa olla mukava ja sitten saan kyllä takasin samalla mitalla.

Olen pohtinu asiaa niinkin että onko se meille kateellinen jostain, meillä oli miehen kanssa aina kivaa, tosiaan sanalla oli. Tehtiin paljon yhdessä kaikkee, naurettiin jne. Sillonkin miehen kaveri oli kuvioissa ja nyt musta tuntuu että onko se koko aika yrittäny minun ja miehen väliin jotain kiilaa, siinä on hyvin onnistunu kyllä täytyy myöntää.

Ihmettelen miten mies ei huomaa mitään, elämä on pelkkää sen kaveria ja aina sitä sen kaveria. Mua ei todellakaan kiinnosta lähtee miehen kanssa minnekään kun nämä änkee joka paikkaan mukaan.

Tänäänkin heti aamulla meille kahville, ja kohta taas, ihan vaan huvikseen hengailemaan. Kuuntelee musiikkia jne. |O
Ja se vaan on täällä vaikka me lähdettäis pihalle. Mukava se on jos sille on mukava, mutta aina en tosiaan jaksa olla mukava ja sitten saan kyllä takasin samalla mitalla.

ole normaalia..ja vaikka miehesi sanoo ettei tilanne kestä kauaa, niin en menisi ihan heti tuota selitystä uskomaan. Kysy mieheltäsi joku aika että kuinkahan kauan tämä tilanne vielä kestää. Menet asumaan siksi aikaa muualle. musta toi koko homma vaikuttaa lievästi sanoen sairaalta.
Mun kotiin ei kukaan juippi tulisi naureskelamaan mulle päin naamaa. Oikeasti kunnioittaako sun mies sua?

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

ole normaalia..ja vaikka miehesi sanoo ettei tilanne kestä kauaa, niin en menisi ihan heti tuota selitystä uskomaan. Kysy mieheltäsi joku aika että kuinkahan kauan tämä tilanne vielä kestää. Menet asumaan siksi aikaa muualle. musta toi koko homma vaikuttaa lievästi sanoen sairaalta.
Mun kotiin ei kukaan juippi tulisi naureskelamaan mulle päin naamaa. Oikeasti kunnioittaako sun mies sua?

En enään tiedä mistään mitään, elelen vaan päivän kerrallaan.

Yhteistyössä