Mun olis varmaan pitänyt sanoa jotakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Tai sellainen olo tuli sitten jälkeen päin.
Harmittaa kun en saanut sanottua..

Oltiin puistossa missä käy useampi pph. Yksi lapsi oli surkeana kiipeilytelineen alla, nyyhkytteli. En ensin edes huomannut mutta mun poika tuli ihan hämillään mun tykö ja kysyi mikä tytön on. Sanoin että mene vaikka pyytämään leikkimään, tyttö ei halunnut. Sitten se tyttö kiipesi sinne liukumäkeen mutta jäi sinne ylös itkemään jolloin yksi pph tuli komentamaan alas jolloin tyttö meni takaisin sinne kiipeilytelineen alle. Ja vasta hetken kuluttua tajusin että se tyttö oli ihan jäässä, siis paleli.

No, aika pian pph sanoi että aletaan lähtemään jolloin tyttö meni todella nopeasti keräämään muutaman lelun ja seisomaan rattaiden viereen.

Mulle tuli kauhean paha mieli kun en saanut mitään sanottua.

mitä olisit halunnut sanoa? kunpa vanhemmat osaisivat pukea ipanansa kunnolla. tänäänkin oli ihan hirveä viima aamulla. ei ole kiva palella, mutta tätin olis kannattanut laitta muksu liikkeelle niin ei olis niin kylmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
mitä olisit halunnut sanoa? kunpa vanhemmat osaisivat pukea ipanansa kunnolla. tänäänkin oli ihan hirveä viima aamulla. ei ole kiva palella, mutta tätin olis kannattanut laitta muksu liikkeelle niin ei olis niin kylmä.

Mä en tiedä..vaikka että tuo lapsihan palelee?
Puhuin miehellekin kun oli niin paha mieli ja mietin että kai sillä tädillä jotain varavaatettakin on? Tytöllä oli siis välikausipuku päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:

Mä en tiedä..vaikka että tuo lapsihan palelee?
Puhuin miehellekin kun oli niin paha mieli ja mietin että kai sillä tädillä jotain varavaatettakin on? Tytöllä oli siis välikausipuku päällä.

Kyllä se hoitaja varmaan huomas että paleli. Mutta jotkut lapset ovat välillä haastavampia, eivät esim. lähde leikkiin tms. vaan kyyhöttävät juurikin jossain ja ovat sitten kylmissään. Jos aina lähdettäis pois kun joku istuu ja palelee, niin silloin sais olla aina sisällä. Saattoi tällä lapsella olla opetteluvaihe menossa ulkoleikkeihin.

Ja tosiaan, sais vanhemmat pakata lapsille kunnon kamppeet..

Alkuperäinen kirjoittaja Daisy:
Kyllä se hoitaja varmaan huomas että paleli. Mutta jotkut lapset ovat välillä haastavampia, eivät esim. lähde leikkiin tms. vaan kyyhöttävät juurikin jossain ja ovat sitten kylmissään. Jos aina lähdettäis pois kun joku istuu ja palelee, niin silloin sais olla aina sisällä. Saattoi tällä lapsella olla opetteluvaihe menossa ulkoleikkeihin.

Ja tosiaan, sais vanhemmat pakata lapsille kunnon kamppeet..

Niin kai..mutta suretti se vaan.

Miksei ne pph:t voisi sitten leikittää niitä lapsia? Seisovat siellä keskenään ja lapset leikkii omiaan. Höh.

Yhteistyössä