mun on niiiin paha olla pakko tänne kertoa ku muillekkaan ei voi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olla...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olla...

Vieras
mun ukko on ihan pipi päästään!!!!!se haukkuu mua vajokiksi lehmäksi ja puristi naamasta ihan helvetin kovaa tuntu et se repii mun nokan päästä ja kaiken tämän lasten nähden...nyt sitte lähti autolla jonnekkin mun pitää vaan koittaa peitellä mun kyyneleet vaikka se vaikeeta onki ku sattuuu...=(

Oisko syytä hakea apua, jos tollasta lasten nähden (ja ilmeisesti selvästä päästä) tekee. Saattaa muuttua pahemmaksi ajan myötä. Lapsiin jättää tosi pahat jäljet, nimim. itse lapsena perheväkivaltaa nähnyt.

hulluko se ukkos on? eihän ihan tosiaan kukaan tee tuollasta. ihan epänormaalia!
mä en kyllä kattelis tuollasta, kersat messiin ja mee vaikka mummolaan kyläileen. tai turvakotiin. oliks se selvinpäinkin vielä? ihan psykopaatti

Alkuperäinen kirjoittaja g:
hulluko se ukkos on? eihän ihan tosiaan kukaan tee tuollasta. ihan epänormaalia!
mä en kyllä kattelis tuollasta, kersat messiin ja mee vaikka mummolaan kyläileen. tai turvakotiin. oliks se selvinpäinkin vielä? ihan psykopaatti

siltä se tuntuu et on...selvinpäin kyllä!

Ja tää tuli sitte ihan yllätyksenä, vai onko jo aikaisemmin ollut samanlaista? Miksi suostutte tälläiseen?Nimittäin itsestään pitää kanssa tykätä ja ennenkaikkia lapsistaan , ei tuollanen ole normaalia ihmisen käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kertoisit kaikille, ja lähtisit.

tuskin es kukaan uskois ku on päälle päin niiiin kiva...

Juu , ei ne uskokkaan, mutta nyt sun pitää itse ajatella mitä teet, koska sinä vain tiedät mikä on totuus, kenenkään ei tarvi tuollasta kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sussa ei ollut mitään syytä? Ukko kävi kimppuun ja haukkui ja puristeli? Vetäsikkö sä sitä kuonoon vai mitä?

Vaikka vaimo olis pää punasena huutanu ja karjunu se ei oikeuta käymään käsiksi. Olkoot syyt mitkä hyvänsä , kannattaa ottaa välimatkaa ja selvittää asiat.

Ja sussa ei ollut mitään syytä? Ukko kävi kimppuun ja haukkui ja puristeli? Vetäsikkö sä sitä kuonoon vai mitä?

syytä? ei pahoinpitelylle ole mitään syytä. vaikka muija vittuilis kuinka, ei sitä ruveta ruumiillisesti kurittamaan

Alkuperäinen kirjoittaja ihme tyyppi:

syytä? ei pahoinpitelylle ole mitään syytä. vaikka muija vittuilis kuinka, ei sitä ruveta ruumiillisesti kurittamaan

Jos aikas vittuilit miehelles niin en ihmettele vaikka kävikin vähän käsiksi. Eihän toi nyt paha ole mitä sulle teki. Oisin itte tempassu takas. Kyllä tältä naiselta ainakin jerkkua löytyy.

En minä niin ole sanonutkaan että käsiksi saa käydä, kysyin että mitä ap itte teki että mies kävi kiinni? Joillekin tuo suullinen käsiksikäyminen on ihan yhtä paha kuin ruumiillinen, epäilen että tässä taas tulee vain toinen puoli jutusta.

Tuollaista käytöstä ei pidä sietää ja ajattele millainen vaikutus tuolla on teidän lapsiin?! Nyt sinun pitää todella vakavasti miettiä mitä tulevaisuudelta haluat. Oliko tämä ensimmäinen kerta kun kohteli sinua tällä tavalla vai onko jo jatkanut kauankin? Voimia sinulle, joskus on vain teh-
tävä vaikeita ja isoja ratkaisuja, mutta yleensä asioilla on tapana selvitä!!! Kokemuksesta sanon tämän...

En minä niin ole sanonutkaan että käsiksi saa käydä, kysyin että mitä ap itte teki että mies kävi kiinni? Joillekin tuo suullinen käsiksikäyminen on ihan yhtä paha kuin ruumiillinen, epäilen että tässä taas tulee vain toinen puoli jutusta.

no ei ole suullinen mitenkään yhtä paha kuin ruumiillinen väkivalta, ei todellakaan. MIKÄÄN ei oikeuta lyömään, tai puristelemaan. no jos veitten kans ap hyökkäs kimppuun, sit joutuu ehkä ranteista ottamaan ja puristamaan, että saa veitten pois. tästä ei kai ollu kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja :

Jos aikas vittuilit miehelles niin en ihmettele vaikka kävikin vähän käsiksi. Eihän toi nyt paha ole mitä sulle teki. Oisin itte tempassu takas. Kyllä tältä naiselta ainakin jerkkua löytyy.

löytyy sitä täältäki...mut eipä viiti lasten nähden alkaa takas paukomaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tuollaista käytöstä ei pidä sietää ja ajattele millainen vaikutus tuolla on teidän lapsiin?! Nyt sinun pitää todella vakavasti miettiä mitä tulevaisuudelta haluat. Oliko tämä ensimmäinen kerta kun kohteli sinua tällä tavalla vai onko jo jatkanut kauankin? Voimia sinulle, joskus on vain teh-
tävä vaikeita ja isoja ratkaisuja, mutta yleensä asioilla on tapana selvitä!!! Kokemuksesta sanon tämän...

ei eka kerta...

Yhteistyössä