mun on niin paha olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Pakko purkaa johonki tätä pahaa oloa,olkoon se sitte tämä paikka.
Mun parisuhde on ollu koetuksella jo pitkän aikaa. Mies juo mielestäni liikaa ja se saa mut sekaisin.Kaikki ongelmat juontavat tuosta juomisesta.

Mies juo joka torstai,perjantai ja joskus myös lauantai.Siis jos ollaan kotona.Sitten jos ollaan kyläilemässä ei juo,mutta eihän sitä joka viikonloppu voi olla menossa! Ei juo viinaa vaan kaljaa.Eikä ole kännissä agressiivinen,mutta hiukan kova äänisempi kuin yleensä.
Mä häpeän tuota juomista,tiedän että naapurit jo puhuu.
Kännissä on sitte menossa kavereille ja muualle,ja minä saan valvoa kotona odottamassa kun en osaa nukkua.
Eilen illalla häipyi mitään kertomatta muutaman kilometrin päähän kaverille.Sain ihan älyttömän viha kohtauksen.Verenpaineet oli varmaan pilvissä.Vapisin ja sydän tuntui pakahtuvan.Kun mies vihdoin tuli kotiin puoli yks,annoin tulla täydeltä laidalta.Kerroin kuinka mua loukkaa tuo sen käytös.

Vasta kaksi viikkoa sitte lupasi että vähentää juomista(oli taas sellainen morkkis ilm. päällä).Eipä muistanu sitä enää vappuna :(
Tästä ei varmaan ota pirukaan selvää,mutta olo on niin sekaisin että en tiiä mitä tästä tulee.

Niin mikä on syy että juo?
Miehelläni kuulemma että se saa rentoutuun.On työelämässä johtoasemassa firmassa ja on aika rankkaa henkisesti.
Onko se olo seuraavana päivänä kovin rentoutunu?! Enpä usko...

mua itteäni pelottaa eniten että siitä tulee alkoholisti. isänsä on ikänsä juonut mutta ei kylläkään ole ollut ikinä hänen elämässään mutta jospa saanut geenien mukana tuon juoppouden.... niin ärsyttävää....

Alkuperäinen kirjoittaja l:
mua itteäni pelottaa eniten että siitä tulee alkoholisti. isänsä on ikänsä juonut mutta ei kylläkään ole ollut ikinä hänen elämässään mutta jospa saanut geenien mukana tuon juoppouden.... niin ärsyttävää....

Todella ärsyttävää ja turhauttavaa.En enää jaksa etes suunnitella mitään loppuviikolle,kun aina muuttuu suunnitelmat.
Saattaahan se olla jollain tapa perinnöllistä.Mun miehen isä ei juo ollenkaan,mutta taas hänen kaksi veljeä on kovia ottaan myös :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin mikä on syy että juo?
Miehelläni kuulemma että se saa rentoutuun.On työelämässä johtoasemassa firmassa ja on aika rankkaa henkisesti.
Onko se olo seuraavana päivänä kovin rentoutunu?! Enpä usko...

KAIKKI SYYT juomiselle on tekosyitä. Juominen johtuu hyvästä fiiliksestä tai huonosta fiiliksestä, yleensä muista ihmisistä, muiden aiheuttamista paineista, pakollisesta rentoutumisesta jne. jne.
Laita kova kovaa vastaan ja vaadi juopottelun lopettamista. Miehesi on alkoholisti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja l:

Todella ärsyttävää ja turhauttavaa.En enää jaksa etes suunnitella mitään loppuviikolle,kun aina muuttuu suunnitelmat.
Saattaahan se olla jollain tapa perinnöllistä.Mun miehen isä ei juo ollenkaan,mutta taas hänen kaksi veljeä on kovia ottaan myös :(

joo meilläkin yleensä mies on jo suunnitellu kaiken viikonloppua varten ja multa ei kysytä. nytkin on juonu keskiviikkona ja eilen varmaan tänäänkin. kaikista pahinta tässä on se että meille on tulossa ensimmäinen lapsi... pakoileekohan vastuuta jotenkin.? tää on siis todella ärsyttävää ja tiedän sun tunteen siitä miten odottaa yöllä sitä kotia.... meinaa pää räjähtää.

Yhteistyössä