Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, miksi sun lapsi sitten on käynyt synttäreillä joiden sankarin kanssa ei muuten oo tekemisissä?
Pitää vielä sanoa että mun lapsi oli aina tyytyväinen synttäreihin joilla oli ollut. Koskaan se ei valittanut mistään tai arvostellut vaan kehui että kivaa oli ollu.
Mun mielestä noitten kaverisynttäreiden idea on viettää aikaa koko kaveriporukalla, syödä herkkuja ja muistaa sankaria pienellä lahjalla. Ajatus ei niinkään ole pitää hienoja juhlia. Tai näin ainakin tääläpäin oli ja niin oli hyvä.
Niin, olikos sillä sun lapsellas nyt paha mieli siitä, että hänen kanssaan ei leikitty synttärien jälkeen vai siitä, että hänelle ei tarjottu synttäreillä (sinun mielestäsi) kunnollisia tarjoiluja?
Sä, Milanna olet TÄYDELLINEN esimerkki siitä miksi suomalaiset eivät pääsääntöisesti pidä venakoista - te olette ylimielisiä, luulette tietävänne kaiken ja vähättelette kaikkia jotka eivät toimi juuri teidän tavallanne!
Painu takaisin sinne Venäjälle toisten minkkiturkkitatjanoiden luokse, siellä voitte sitten keskustella miten upeita juhlia kersoillenne järjestätte... Ja kun kerran niin helvetin varakas ja antelias olet, kutsu mukaan pari orpoa viemärilasta, niitä teillä siellä riittää.
No tässä on juuri se ettei minkälaista idea ole. Vanhemmat kutsuvat vaikka koko koulun tunniksi syömään sipsejä saadakseni lahjoja. En todellakaan tarkoittaa että jotain hienoa pitäisi olla. Mutta ei tämäkään ole mikään synttäri vaan joku keräys.
No, ei tommonen oo mikään suomalainen tapa. En oo koskaan ennen moisesta kuullut. Jos todella noin on ja on vielä ollut useammat tollaset synttärit niin sinne on sitten pesiytynyt koko joukko idioootteja vanhempia. Mutta älä sen takia yleistä sitä suomalaiseksi tavaksi, koska sitä se ei todellakaan ole.
Kaveri tuossa pyysi kylään, ja tajusin vasta äskettäin, että hänen tyttärensä täytti vastikään 1 vuotta, joten lahja olisi varmaan paikallaan. Olen vain hieman ulalla siitä, että mikä olisi hyvä lahja tuonikäiselle, joten kysynpä täältä nyt asiantuntija-apua![]()
Katso studio55 tänään, tuli kolmoselta.
Ihan mahtava jakso, kun haastateltavana oli Antti Litja:
https://www.google.fi/search?q=antt...rome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=antti+litja&tbm=vid