V
varmaan vihaisia vastauksia
Vieras
Ihan out taidan olla kaikesta, koska luulin, että tautikohu meni jo pois. Mikä tämä uusi kohu nyt on, kiista sen välillä että rokottaako vai ei?
Onko tämä nyt oikeasti pahempi tauti kuin muinakaan vuosina? Eikö pahoja influenssa-aaltoja ole aina tiettyyn vuoden aikaan?
En siis tosiaan ole perehtynyt aiheeseen, mutta tuleeko kohta vihainen väkijoukko kotiovelle, kun en aio ottaa rokotusta meidän perheelle?
Onko tämä nyt oikeasti pahempi tauti kuin muinakaan vuosina? Eikö pahoja influenssa-aaltoja ole aina tiettyyn vuoden aikaan?
En siis tosiaan ole perehtynyt aiheeseen, mutta tuleeko kohta vihainen väkijoukko kotiovelle, kun en aio ottaa rokotusta meidän perheelle?