N
nooo
Vieras
Mä en tajua että jos nytkään et pärjää (eli saat aina välillä toimeentulotukea) niin miten pystyisit maksamaan isomman asunnon vuokran?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä 2 henkilöä tekee kolmiolla?
Mitä 2 henkilöä tekee kolmiolla?
me asuttiin tytön kans kaksin kolmiossa,eron jälkeen jäätiin siihen ja en kyllä ois kaksioon vaihtanukkaan..
meillä on pieni olohuone ja pieni makuuhuone. Silti mulla on sänky olohuoneessa, vaikkei muille tavaroille hirveesti jää tilaa. Aika sumpussa kaikki. Kolmio ois unelma. Ihmettelen vain että mitä 2 ihmistä tekee kolmiolla ellei ole siihen varaa, kun mekin pärjätään hienosti vielä tässä pienessä kaksiossa.
Eli maksat vuokrasi kokonaan itse? Ai etkö, no... Voisin mäkin muuttaa 200 m2 lukaaliin ja maksaa siitä vaan pienen osan ja pyytää tukina loput.
meillä on pieni olohuone ja pieni makuuhuone. Silti mulla on sänky olohuoneessa, vaikkei muille tavaroille hirveesti jää tilaa. Aika sumpussa kaikki. Kolmio ois unelma. Ihmettelen vain että mitä 2 ihmistä tekee kolmiolla ellei ole siihen varaa, kun mekin pärjätään hienosti vielä tässä pienessä kaksiossa.
Ja mulla on ongelma kun haluaisin pienempään asuntoon kahden lapsen kanssa... Tää on niin liian suuri...
Siis moni ei nyt tajua että ap maksaisi sen vuokraerotuksen niistä perusosista jotka saa ilmeisesti tt tukena, ei sen enempää asumistukea jne koska vuokra kai ylittäisi ns hyväksyttävän rajan?
Mun mielestä ei ongelmaa, jos pystyy nipistämään muusta. Parempi noin kun et esim ryyppäis ne rahat![]()