Mun riipputissit on ......tosi seksit!

Hellun martta

Jäsen
16.05.2006
455
0
16
Kittilä
Miehen kans oltiin viikonloppuna (pitkästä aikaa) oikein urakalla helliä (raksamies ku tekee kaiken urakalla). Mies sitten siinä touhussa kehui mun rintojani :o , siis puhui kuinka ihanat ne on jne. Siinä sitten heitin että riipputissit vai ihanat, niin mies siihen, että onhan sellaiset kauniit pystyrinnatkin ihanat, mutta mun rinnoissani näkyy meidän yhteinen elämä ja siksi ne on hänestä kauneimmat ja seksikkäimmät mitä on. :whistle: minä olin totaalisesti että TÄH! :/

En sitten vissiin ainakaan tällä hetkellä ole silikooneja vailla! :laugh:

oma mieheni sanoi, että jos on hänellä vähän iän myötä tullut erektiovaikeuksia, niin ei ne munkaan tissit oikeen hääppöset enää oo... kamalasti teki mieli paneskella sen jälkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohtalotoveri:
Ihanaa, toivottavasti munkin miettii riippareistani samalla tavalla.

Varmasti! Sitäpaitsi sellaiset rinnat on täysin normaalit.

Sinä se aina jaksat kannustaa ja olla empaattinen :)

Ja esim. kannustat myös isorintaisia ja ylipainoisia, vaikka itse olet pienirintainen ja hoikka. Se on todella harvinaista.

Hyvät jatkot :D

Kai muistit kehua sen elähtänyttä kullia vastapainoksi.
Mitä sen on väliä mitä sun ukko tisseistäsi ajattelee, ootteko jotain 16v! :headwall:
Mutta kiva jos on mielestäsi kiva juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ole tyytyväinen:
oma mieheni sanoi, että jos on hänellä vähän iän myötä tullut erektiovaikeuksia, niin ei ne munkaan tissit oikeen hääppöset enää oo... kamalasti teki mieli paneskella sen jälkeen!

Hah! sillä vaan oli riittämätön olo, kun oli huomannut, että erektio vaikeutuu iän myötä. Ei se sinun tisseistä johdu.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mitä sen on väliä mitä sun ukko tisseistäsi ajattelee, ootteko jotain 16v! :headwall:

:laugh: :laugh: Höh! on se mulle ainakin kova juttu, mitä oma mies miettii. Aina tulee hyvä mieli, jos se sanoo nätisti.

Alkuperäinen kirjoittaja ole tyytyväinen:

Voi luoja. Voiko joku dille sanoo viel noin vaimolleen....?? :headwall:

Ei tulis pieneen mieleenkään sanoa vastaavaa.

elä ole aina nuin kyyninen...

Muistin tietnkin kehua kullia, mutta en kyllä elähtäneeksi! :ashamed: Miten mie nyt niin mokasin. ikää on mulla kohta 3 kymmentä ja miehellä lähellä 4 kymmentä. Ja tottakai minua liikuttaa mitä mieheni rinnoistani ja minusta ajattelee, ei sillä väliä ollaanko 16 tai vanhempia. Mulla on haluja pitää mieheni ja jos joltain niitä kehuja haluan niin mieluummin omaltani kuin naapurin ukolta! :D

Minulla on näppyiset-eripari-riipputissit ja mies niistä vaan jaksaa tykätä...en aina oikein ymmärrä sitä, mutta niin se asia kuulemma vain on.
Se todellinen kauneus tulee kuulemma aina sisältä (niinku se onkin) ja tämä ihana, yhteinen, luja rakkaus saa näyttämään kaiken kauniilta ja haluttavalta! =) Hyvä niin.

:laugh: :laugh: Höh! on se mulle ainakin kova juttu, mitä oma mies miettii. Aina tulee hyvä mieli, jos se sanoo nätisti.

Mutta sähän ootkin vielä pentu, et nainen. Nuorena sitä vielä miettii mitä mies ajattelee.

:o voisin jopa sirkan puolesta vetässä herneen nenuun tästä kommentista...

Alkuperäinen kirjoittaja YkkösMartta:
Muistin tietnkin kehua kullia, mutta en kyllä elähtäneeksi! :ashamed: Miten mie nyt niin mokasin. ikää on mulla kohta 3 kymmentä ja miehellä lähellä 4 kymmentä. Ja tottakai minua liikuttaa mitä mieheni rinnoistani ja minusta ajattelee, ei sillä väliä ollaanko 16 tai vanhempia. Mulla on haluja pitää mieheni ja jos joltain niitä kehuja haluan niin mieluummin omaltani kuin naapurin ukolta! :D

No ok. :)

Mutta sähän ootkin vielä pentu, et nainen. Nuorena sitä vielä miettii mitä mies ajattelee.

:headwall: Taitaa olla huono päivä sulla?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:o voisin jopa sirkan puolesta vetässä herneen nenuun tästä kommentista...

No niin kai, mutta tottahan se on ettei ole iällä pilattu. Mielipiteet ovat monesti sen mukaiset.

no. kaikki eivät ole elämäänsä kyrpiintyneitä miesvihaajia. eikä toellakaan tarvi ollakkaan.

Oon mä 27 vuotta. :|

Anteeksi, luulin että olet joku 20v. :ashamed:
Kunhan päästelen höyryjä tässä.. pyydän toistamiseen anteeksi. :hug:

älä välitä. Et ois voinut sanoo paljoo mitään piristävämpää. Kadullakin lapset on alkaneet sanoa naiseksi ja se on ahistavaa.

Yhteistyössä