mun sisko on niin itsekäs.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt loppu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt loppu.

Vieras
taas korpeaa ja nyppii toden teolla.
mulle soitellaan et hae heidän poika hoidosta et hätätilanne -tai vaikka ei oliskaan hätätilanne- ja minä järjestän työni ja haen lapsen istuimen, asennan sen jne ja menen hakemaan, niin lapsi onkin jo haettu ja mulle ei ole kerrottu. koskaan en ole kiitoksen sanaa kuullut vaikka olen juossut heidän asioillaan hyvää hyvyyttään ja ihan koska pidän heidän lapsestaan, tietysti.

AINA, kun minä pyydän heiltä jotain, niin kauheaa kiertelyä ja kaartelua ja sit kielto, ei pysty. tänään on yhdet sukujuhlat, olemme siis menossa samaan paikkaan, samaan aikaan ja asumme lähekkäin, eikä he kuulema voi luvata mulle että pääsisin heidän kyydillään? vaikka autoon kyllä mahtuisi.

en tiedä onko herkkä päivä ja otanko vaan herkästi itseeni, mutta itkettää ja vituttaa, nyt loppu palveluksien tekeminen sinne suuntaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
caput, finito, sluta, LOPPU. se on turha mulle enää soitella ja sirkuttaa kun lapsi pitäis hakee tai koira kusettaa tai mitä vaan.

niin ja mullakin on lapsi ja mullakin on koira, mut ei he koskaan auta meidän koiran kans eikä ota mun lasta yökylään tai ole sen kanssa edes muutamaa tuntia kun todella kaipaisin apua vaikka mä käyn välillä pissattaan niiden koiran ja otan niiden lasta luokseni. kiukuttaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
no yksinkertaiseti kannattaa tosiaan lopettaa ne palvelukset..

mälopetin!! mulla ihan vastaava kokemus, mut kaverin lasten hoitamisesta. Ei enää sopinut tai jos kysyy, niin sanon, että sitten meidän lapset tulee teille ens viikolla hoitoon, että mä pääsen vaikka uimaan yksin. Ei kysy enää!! :)

mun sisko on aina ollut sellainen vähän toisten yläpuolella ja niiiiiin hieno ihminen että.. mutta se ei kuitenkaan arvostele muita tms. on vaan tarkka omista vaatteistaan, hiuksistaan jne.
se on mulle läheinen ja on mun lapsen kummi, minä heidän lapsen kummi. olin siskoni kaaso ja soitellaan paljon, puhutaan ja jutellaan ja sit se tekee noita tollasia inhottavia vetoja :/
tänä kesänä käytiin meidän mökillä niin et sovittiin et meen heidän kyydillään sinne ja takasin kun siellä oli sukulaisia käymässä. mentiin sinne, niin sisko ja sen mies lähtikin lähikaupunkiin ostoksille ja "jätti mut" sinne. no, tulihan ne takas, mut oli sit ostanut ison sähköpianon miehelle ja mä en enää mahtunut kyydillä pois. meni 2h että sain järkättyä itseni sieltä pois kun kaikki oli enemmän ja vähemmän humalassa ja itsekin olin ottanut sen 3-4 eli en voinut edes lainata kenekään autoa..
tällaisiin pulatilanteisiin mun sisko on mut lukuisia kertoja jättänyt. se tekee ohareita ja puuhaa selän takana juttuja mitkä on pitänyt yhdessä tehdä / hoitaa ja kuulen sen sitten jostain ihan muualta.. todella kuluttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt loppu.:
taas korpeaa ja nyppii toden teolla.
mulle soitellaan et hae heidän poika hoidosta et hätätilanne -tai vaikka ei oliskaan hätätilanne- ja minä järjestän työni ja haen lapsen istuimen, asennan sen jne ja menen hakemaan, niin lapsi onkin jo haettu ja mulle ei ole kerrottu. koskaan en ole kiitoksen sanaa kuullut vaikka olen juossut heidän asioillaan hyvää hyvyyttään ja ihan koska pidän heidän lapsestaan, tietysti.

AINA, kun minä pyydän heiltä jotain, niin kauheaa kiertelyä ja kaartelua ja sit kielto, ei pysty. tänään on yhdet sukujuhlat, olemme siis menossa samaan paikkaan, samaan aikaan ja asumme lähekkäin, eikä he kuulema voi luvata mulle että pääsisin heidän kyydillään? vaikka autoon kyllä mahtuisi.

en tiedä onko herkkä päivä ja otanko vaan herkästi itseeni, mutta itkettää ja vituttaa, nyt loppu palveluksien tekeminen sinne suuntaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
caput, finito, sluta, LOPPU. se on turha mulle enää soitella ja sirkuttaa kun lapsi pitäis hakee tai koira kusettaa tai mitä vaan.

niin ja mullakin on lapsi ja mullakin on koira, mut ei he koskaan auta meidän koiran kans eikä ota mun lasta yökylään tai ole sen kanssa edes muutamaa tuntia kun todella kaipaisin apua vaikka mä käyn välillä pissattaan niiden koiran ja otan niiden lasta luokseni. kiukuttaa!!

Joo, älä passaa enää heitä.. Eihän tuo ole oikein, jos he ei auta sitten sinua, kun apua tarvitsisit. Itse en ottaisi edes yhteyttä... ottakoot itse, jos on jotain asiaa.

Mulla on myös omakohtaisia kokemuksia siskostani, ja ärsyttää kyllä siinä määrin ettei mitään rajaa!! Manipuloi ihmisiä, käskee, komentaa, määräilee missä järjestyksessä muiden on omat menossa hoidettava, arvostelee muita.. lista on pitkä!!! |o :kieh:

Yhteistyössä