Mun tekis mieli olla lapsellinen kuspiä! (anopista siis)

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Vähän taustaa: Pistettiin välit poikki anopin siskoon kolmisen vuotta sitten paskan puhumisen vuoksi. Anoppi tietää tämän, vaikka ei meidän päätöstä oo koskaan uskonu/ymmärtäny. Ei siis olla missään tekemisissä miehen tädin kanssa enää oltu. Tästä ollaan anopin kanssa puhuttu usein, kun anoppi esim kutsuu meidät kylään ja tarkoituksella salaa et tää täti on siellä silloin kylässä.

Asiaan... Toissapäivänä ristiäisissä monen vieraan seistessä ympärillä anoppi ilmoittaa, et tullaan tädin kanssa silloin ja silloin kylään. Mä olen hetken aikaa huuli pyöreänä että mitä häh... Anoppi sitten toistaa, että silloin ja silloin tullaan, täti tahtoo nähdä vauvan. ja että ilmoittelee tarkemmin ajasta.
Mä totean, että aha ja katelleen. (Jos osaatte kuvitella miltä ihminen näyttää katsoessaan vittumaisen halveksivasti, niin tiedätte mikä oli anopin ilme).
Enkä mä siinä vieraiden läsnäollessa kehdannu alkaa tappelemaan, ettei täti ole tervetullut.

Ja nyt mun tekis niiiiiiiiiin mieli :ashamed:
Anoppi kun ilmottaa tulevansa kylään, sanoa että "tulkaa" ja poistua kyseisenä ajankohtana kotoa.
Ja anoppi kun vetää hernet nenään ja vaatii meitä tilille, niin ilmoittaa, että ajateltiin kun puhe ei mene perille, niin kokeillaan jotain erilaista.

Nyt sanokaa kaikki, että mahottoman loistava idea :whistle:

Tossa on oikeasti ideaa! Lapsellista, mutta ah niin nautintoa tuottavaa!! :kieh: Ei sitä aina tarvitse olla niin aikuismainen, kyllä sitä aikuisenakin saa harrastaa pientä vittuilua ja jekkuilua... :laugh: :laugh: :laugh: Tee ihmeessä!!!

mahottoman loistava idea :)

tai sit olet sen yhden kerran yhteydessä siihen tätiin, ja kerrot, etttei hän ole teille tervetullut vieläkään. Piste, ja luuri korvaan. Anopillesi sun ei enää tartte selitellä, kun hän on kai asiaa jo kuullut tarpeeksi.

Ja jos tulevat oven taakse, sanot vaan ettei teille valehtelijoita oteta näyttämään lapsille huonoa esimerkkiä.

*voi olla rankka tilanne, mutta tepsinee*

Loistavaa!!!!! :kieh: Kun ei anoppi asiaa ymmärrä puheella ja käyttäytyy itse aika törkeän lapsellisesti, voi vastaus olla myös yhtä "lapsellinen".. Tosin voithan myös sanoa unohtaneesi koko kyläilyn kun ihmetellään ettette ollut kotona.. :whistle:

Yhteistyössä