Mun tukka on pilalla!:( Kampaajan mielestä "näin vanhalle" sopii tällainen tukka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeestiko te kiltisti istutte siinä kampaamotuolissa ja katsotte peilistä, kun kampaaja tekee hiuksillenne jotain mitä ette halua? Ei sit ole tullut mieleen vaikka lähteä kävelemään jos eivät muuten usko?
Jos kampaaja leikkaa naps, niin moniko lähtee tukka epätasaiseksi ja keskeneräiseksi nyrhittynä vaan kotiin kampaamosta? Kun se 10 senttiä on poissa, se on poissa, vaikka asiakas ryntäisi ulos liikkeestä.

eikös eilen ollut juuri ketju siitä kananpersetukasta? Siis kun en ymmärrä miksi se tukka pitää kyniä heti kun lapsia saa. Näin kun käy monelle naiselle. Ehkä kampaajat sitten ajattelevat, että aikuisella naisella kuuluu olla lyhyt tukka. Aina yrittävät omaanikin leikata ja kyniä. Siksi en enää käy kampaajilla. Kasvakoot.

Harmi, että sinulle kävi noin. Onneksi se kasvaa vielä.

Minä pyysin rock/punk henkistä tukkaa, kampaaja kyni +50.veen kananpersetukan, jonka föönasi vielä pyöreällä harjalla siis sivut ja etutukan ja takaosa oli kananperse!!!! Meni vielä isoon kampaamoon olettamuksena korkea taso ja paskat.

Mä en ite käy kampaajalla, juuri sen takia vaikka kuinka ois kuva ja kuinka selittäisi millaiset haluaa, ne kyl siel osaa pilata sen, suosin siis tuttavia, jotka tunnen ja tiedän osaava asiansa. Paras mitä on käyny, oli mun äidile, meillä on 17vuotta ikäeroo ja äiti oli sillo muistaakseen täyttäny juuri 30vee ja tuli kotia, minä sekä mun paras ystävä revettii järkyttävää nauruu ku nähtii sen uudet hiukset, siit ei meinannu tulla millää loppua, äitini, joka on muuten todella nuoren näköinen luulan usein isosiskokseni näytti nytte 50vuotiaalta. Enoni kun näki tämän uuden hiustyyin tuumas suoraa "päätit sit kerral ryhtyy 50?".

Mulla on ollu ties miten pitkään jotakuinkin tollanen tukka. Kun on perussuomalainen hiirenhäntä, joka ei vaan kasva olkapäitä alemmaksi vaikka mitä tekis, niin ei oo paljoo vaihtoehtoja - ihan lyhyt mulle ei sovi, ja paljon tuota pidempää tästä ei saa. :( (Eli voi johtua ihan tästäkin se, että näitä näkee paljon...)

Mutta jos ap:lla oli pitkä ja paksu tukka, niin onhan aika hävytöntä, että väkisin tällainen "ohuttukkaisen perusmalli" tehtiin.

Yhteistyössä