M
"Marissa"
Vieras
Mul on yksi tuttu (ei lähiystävä) jonka kanssa aika paljon ollut tekemisissä viimesen parin vuoden aikana. Ollu samoissa juhlissa ja järjestelyissä kanssa. Uskomaton nainen kyllä. Vetää ihanneäidin/vaimon/ihmisen roolia blogissa, facebookissa, chatissä, eräällä foorumilla. Ittelle on hyvin selkeellä tavalla selvinnyt, että on TÄYSIN eri ihminen (ja nimenomaan negatiivisessa mielessä) todellisuudessa.
Ihmetyttää vaan, että esimerkiksi kasvattaa lapsiaan oikeasti ihan eri tavalla kuin väittää. Oon vaan miettinyt, että tietoisestikko valehtelee vai elääkö kuvitelmissa?
Onko teillä vastaavia tuttavia?
Sitten mulla on kans pari sellaista kaveria, jotka facessa ja omissa puheissa vähättelee itteään, mutta ovat tosi hyviä äitejä - ainakin mun kokemusten perusteella. Niiden pitäis leuhkia joka palstalla, mutta eipä he niin tee...
Itse en oo muita ihmeellisempi, mutta enpä mä juttujani ylpeänä levittelekkään.
Ihmetyttää vaan, että esimerkiksi kasvattaa lapsiaan oikeasti ihan eri tavalla kuin väittää. Oon vaan miettinyt, että tietoisestikko valehtelee vai elääkö kuvitelmissa?
Onko teillä vastaavia tuttavia?
Sitten mulla on kans pari sellaista kaveria, jotka facessa ja omissa puheissa vähättelee itteään, mutta ovat tosi hyviä äitejä - ainakin mun kokemusten perusteella. Niiden pitäis leuhkia joka palstalla, mutta eipä he niin tee...
Itse en oo muita ihmeellisempi, mutta enpä mä juttujani ylpeänä levittelekkään.