Mun tuttu vetää netissä roolia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26549924]No en todellakaan tarkoita. Mitäs pahaa hän on tehnyt? Hänestä olen saanut pelkästään positiivisen kuvan.[/QUOTE]

Parempi kun lopetat noi vihjeiden antamiset, koska jos sä lähet tohon peliin mukaan, niin kohta kaikki tietää ketä sä tarkoitat.

Alkuperäinen kirjoittaja pösilö;26549943:
Parempi kun lopetat noi vihjeiden antamiset, koska jos sä lähet tohon peliin mukaan, niin kohta kaikki tietää ketä sä tarkoitat.

Niin no kyllähän noita palstalaisia voi arvailla aika kauan, ennen kuin osuu oikeaan. Enpä varmaan vaan myöntäisi, että osui. Tuskin uskaltaisin.

tiedoksi vaan: tuskin kaverisi ainoa roolin vetäjä.

osa luulee oikeasti olevansa täydellisiä vaikka ovat paskoja.
osa tietää olevansa paskoja, mutta esittävät.

ja on sekin ihmislaji, jotka eivät tajua että ovat parempia kuin luulevat, vaatijmattomat, joille kaikki kelpaa. ovat kaikesta kiitollisia ja ihailevat muita, vaikka ovat itsekin ihan mukiinmeneviä.

Voi elämä. Joku taas yrittää saada vähän draamaa palstalle ja huomiota itselleen kertomalla jonkun täällä esittävän jne. ja sitten urpot uteliaat palstamammat lähtevät mukaan arvailemaan. Taas palstan laatu todettu!

[QUOTE="vieras";26550000]Onko perheessä väkivaltainen isä?[/QUOTE]

Tätä en tiedä. Tietenkin blogissa isä on mahtityyppi. On uramies ja oikeesti vähän kotona. Sen tiedän, että tienaa ainakin aika paljon. On mulla hänestä mielikuvia, alunperin ne oli ihan positiivisia mutta nyt tuntuu että toi blogi saattaa vääristellä tätäkin asiaa.

Anteeksi että olen johtanut sinua harhaan. Haluaisin silti korjata väitteen lastensuojelusta. Syy, miksi eivät vie lapsia, on se, että veivät kerran, mutta eivät halunneet pitää, vaan toivat takaisin. Mä olen sit pitänyt ne, vaikka meinaakin hermo mennä. Happy now?

kaikkihan pitävät itseään keskivertoa parempana autokuskina tai keskivertoa hieman älykkämpänä.
eivät silti kaikki ole.

ei se kuule välttämättä mitään feikkaa vaan LUULEE olevansa hyvä kuten moni muukin, ihan paras.

harvoin ne luulot ja faktat yks yhteen menee.

[QUOTE="huhhuh";26550012]Voi elämä. Joku taas yrittää saada vähän draamaa palstalle ja huomiota itselleen kertomalla jonkun täällä esittävän jne. ja sitten urpot uteliaat palstamammat lähtevät mukaan arvailemaan. Taas palstan laatu todettu![/QUOTE]

Niin siis tämä nainen ei kirjoita kaksplussalle. Ei ainakaan mun tietääkseni. Siitä ei ollut kyse vaan tästä ilmiöstä ylipäätään.

Anteeksi että olen johtanut sinua harhaan. Haluaisin silti korjata väitteen lastensuojelusta. Syy, miksi eivät vie lapsia, on se, että veivät kerran, mutta eivät halunneet pitää, vaan toivat takaisin. Mä olen sit pitänyt ne, vaikka meinaakin hermo mennä. Happy now?

Hyvä, että tajuat pyytää anteeksi. Tuskinpa sitten syytä lastensuojelulle, kun tapasi paransit.

ei ne mammatkaan feikkaa kun jokaisen pentu on niin penteleen älykäs ja lahjakas ja ihana ja huumorintajuinen.

ja joku toinen mamma katsoo ja havaitsee että pah. tavispentu tai peräti pikkupiru.

kai tajuat että hän ajattelee ehkä olevansa hyvä eikä tiedosta vetävänsä mitän roolia.

[QUOTE="ap";26550038]Niin siis tämä nainen ei kirjoita kaksplussalle. Ei ainakaan mun tietääkseni. Siitä ei ollut kyse vaan tästä ilmiöstä ylipäätään.[/QUOTE]

Jos nyt tosissasi olet, niin saattaa hyvinkin kirjoittaa. Vai oletko tutkinut senkin.

[QUOTE="vieras";26549797]En voi sitä sanoa. :/ Sen voin sanoa, että Milannaa en tarkoita. :D Tämä tarkoittamani henkilö on käsittääkseni hyvin pidetty palstalainen.[/QUOTE]

Tarkoitatko Anatoliaa? Mä luulen et se on se eräästä toisesta ketjusta päätellen. Onko tosiaan oltu lapsia huostaanottamassa? Huuhuh.

Jos nyt tosissasi olet, niin saattaa hyvinkin kirjoittaa. Vai oletko tutkinut senkin.

En oo tutkinut. Saattaa juu kirjoittaa mutta ei ainakaan tuu mieleen että olis joku näistä näkyvimmistä nikeistä. Ja saattaahan hän kirjoittaa joskus harmaana, tiedä häntä. Tosin luulen, että hänenkin ajankäytöllään on jotkut rajat. Kun kumminkin on duunissa, blogittaa ja facessakin aktiivinen...

[QUOTE="ap";26549754]No tää nyt on taas tätä palstailumeininkiä. Pitää olla niin korrektia ja ikinä ei sais näyttää olevansa kiinnostunut muiden asioista. On vaan oltu tässä 2 kuukauden aikana niin paljon tekemisissä ja aina nähnyt kyseisen naisen erittäin vihaisena ja määräilevänä + huutavan ja pompottavan lapsilleen.

Rupesin lukemaankin hänen blogiaan vasta sen jälkeen kun eräs toinen nainen sanoi, että "vilkaseppas sen blogia, pikkasen eroaa ihminen siinä ja todellisuudessa."

Kai säkin jotakin blogia luet?[/QUOTE]

:) Mulla on kaveri joka saa mut ärsyyntymään ja sen läheisyydessä tosiaan muutun kuin eri ihmiseksi. Tiedostan itsekin kuinka kireä ja ärsyttävä minusta tulee. Oikeasti olen aivan toisenlainen, rento ja nauravainen. Siis myös blogissani.

Me emme voi kuitenkaan välttää toisiamme tuon ärsyttävän henkilön kanssa. Jospa sinulla on sama vaikutus tuohon tuttavaasi?

Eli sinä näet sen kiukkuisen ihmisen silloin tällöin, ja sen perusteella leimaat koko henkilön blogissaan feikkaajaksi. Sinun analyysisi ihmisestä saattaa olla täysin väärä. :) Me projisoimme itseämme toisista.

Joskus blogeissakin pätee "siitä puhe mistä puute". Jos äiti näprää kaiken aikansa kuvia nettiin ja päivittää statustaan, niin sanomattakin selvää että se oikea yhdessäoloaika jää kapeammaksi...

Jotkut äidit voivat jopa ihan kuvitella, että se riittää kun sanoo ne kauniit sanat lapsestaan netissä, ja oikeassa elämässä voi karjua naamapunaisena että "älä häiritse minua kun olen nyt koneella!!!". Kun lukee omaa leppoista tekstiä niin tulee olo, että kyllä se minä vaan olenkin kiva mamma. Lapset nyyryää nurkassa huomionkipeinä.

Antaa vetää roolia, miten se sinulta tai minulta on pois?

minullakin on yksi tuttu joka on niin täydellinen perheenäiti ja kotihengetär uransa kera mutta totuus onkin ihan toinen :laugh:
Kyseinen hengetär harrastaa jos mitä koko perheensä voimin,
kuin myös leipoo leivistä pipareihin kaiken itse ja edes valmiita keittojuureksiakaan ei käytä ja kaikki tehdään siis itse,
einekset on ihan punainen vaate hänelle,
NETISSÄ :laugh:
Totuus on toinen kun heille kylään menet on kaikki valmiita ostettuja pakastepullia kuin pipareita ja niin lötyy saarioisten valmis pitsaakin lautaselta jolloin toki heti kovasti puolustellaan että isäntä osti ja jos nyt tämän kerran jne :laugh:
Olen sanonut muutaman kerran suoraan ettei minua varten tarvitse esittää ja jokainen elää tavallaa,
vaan kova puolustautuminen jos joku todellisuuden näkee ja samaan aikan hakkuu huonoiksi vanhemmiksi ihmiset jotka kehta jopa niitä kaupan valmis pakastealtaan keittojuureksia käyttää :laugh:

Luulen että hän ehkä haluaisi olla sitä mitä puhuuu,
mutta ei syystä tai toisesta pysty sitä toteuttamaan.
Ehkäpä hän uskottelee itselleen kertomalla netissä olevansa sitä ja tätä vaikka tosiaan ei ole.

Mutta jokainen elää tavallaan.
Itse elän kuten kerron mutta jos hän nyt haluaa toimia näin annetaan toimia, ketä haittaa ;)

Yhteistyössä