Mun uus tukka :) (älä katso, jos ärsyttää)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Siis ihan (nätisti ) kysyn vaan, että onko sulla joku pakkomielle noista sun hiuksista? Tai oikeastaan vois kysyä kaikilta, onko kaikilla joku pakkomielle hiuksista? Onko se elämän ainoa sisältö?

Ei mulla mitään pakkomiellettä ole, mutta ihan kivaa korostaa parhaimpia puoliaan, mulla hiukset on sellainen. Tykkään nykyään laittaa hiuksia :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi hei:
mitä mieltä olet kulmakarvojesi nyppimisestä muotoon? :)

En oikein pidä ajatuksesta, sitten niitä saa aina olla nyppimässä enkä muutenkaan tykkää sellaisista liian ohuista. Mulla on luonnostaan tollaiset kulmakarvat ja olen ihan tyytyväinen niihin, kun eivät mitenkään rehota. En ole niitä ikinä nyppinyt, mutta silti jotkut luulevat, että olen :D

Ihan totta,unohda se vaaleanpunainen luomiväri ja panosta mieluummin hyvään meikkivoiteeseen :)

En käytä kovin paljon meikkivoidetta, koska se ei tee hyvää iholleni :)

Päinvastoin,se ei tee haittaa iholle kunhan ostaa kunnollisen ja siinä on sekin hyvä puoli että tulee putsattua myös iho kunnolla niin basillit ei viihdy niin hyvin ihottumassa =) Mulla on vaikea atopia niin on tullut perehdyttyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi hei:
mitä mieltä olet kulmakarvojesi nyppimisestä muotoon? :)

En oikein pidä ajatuksesta, sitten niitä saa aina olla nyppimässä enkä muutenkaan tykkää sellaisista liian ohuista. Mulla on luonnostaan tollaiset kulmakarvat ja olen ihan tyytyväinen niihin, kun eivät mitenkään rehota. En ole niitä ikinä nyppinyt, mutta silti jotkut luulevat, että olen :D

Ihan totta,unohda se vaaleanpunainen luomiväri ja panosta mieluummin hyvään meikkivoiteeseen :)

En käytä kovin paljon meikkivoidetta, koska se ei tee hyvää iholleni :)

Tai sit sulla on vääränlainen meikkivoide käytössä..ei ehkä tarpeeksi hellävarainen atooppiselle iholle?

 
Ihmettelen hiukan sitä, kun moni aiemmin sanoi, että mulla on liian raskaan ja paksun näköinen tukka ja nyt, kun kerrostin ja kevensin niin pitäisi laittaa lisäkkeitä ja pidennyksiä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Paimiossa minä asun.
Taitaisi tulla vähän matkaa kampaamoreissulle... :whistle:
No ei voi mitään :(


Määki Paimiosta. Mis oot käyny? Jos ois vaikka vinkinpoikasia antaa....(ei tarvi tarkkaa kampaamon nimeä kertoa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ihmettelen hiukan sitä, kun moni aiemmin sanoi, että mulla on liian raskaan ja paksun näköinen tukka ja nyt, kun kerrostin ja kevensin niin pitäisi laittaa lisäkkeitä ja pidennyksiä :whistle:

Katsos kun asiat ei mene ikinä silleen, että joku ratkaisu olisi kaikkien mielestä hyvä. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, ja eikös ole tärkeintä että oot itse tyytyväinen hiuksiisi, ja että ne on sinun omasta mielestä hyvät. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ihmettelen hiukan sitä, kun moni aiemmin sanoi, että mulla on liian raskaan ja paksun näköinen tukka ja nyt, kun kerrostin ja kevensin niin pitäisi laittaa lisäkkeitä ja pidennyksiä :whistle:

Katsos kun asiat ei mene ikinä silleen, että joku ratkaisu olisi kaikkien mielestä hyvä. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, ja eikös ole tärkeintä että oot itse tyytyväinen hiuksiisi, ja että ne on sinun omasta mielestä hyvät. =)

On tietysti =) Huvittaa vain hiukan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oisin kerrostanut paljon enemmän, mutta kiva kun itse tykkäät :)

Ja meikkivoide ei tee koskaan iholle huonoa, jos osaa valita hyvän :)

En halunnut kovin kynittyä päätä, vaikea laittaa kampauksia, jos kaikki hiukset eri pituisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi hei:
mitä mieltä olet kulmakarvojesi nyppimisestä muotoon? :)

En oikein pidä ajatuksesta, sitten niitä saa aina olla nyppimässä enkä muutenkaan tykkää sellaisista liian ohuista. Mulla on luonnostaan tollaiset kulmakarvat ja olen ihan tyytyväinen niihin, kun eivät mitenkään rehota. En ole niitä ikinä nyppinyt, mutta silti jotkut luulevat, että olen :D

Ihan totta,unohda se vaaleanpunainen luomiväri ja panosta mieluummin hyvään meikkivoiteeseen :)

En käytä kovin paljon meikkivoidetta, koska se ei tee hyvää iholleni :)

Tai sit sulla on vääränlainen meikkivoide käytössä..ei ehkä tarpeeksi hellävarainen atooppiselle iholle?

Oon aina aatellu, että ne ei tekis kovin hyvää iholle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Siis ihan (nätisti ) kysyn vaan, että onko sulla joku pakkomielle noista sun hiuksista? Tai oikeastaan vois kysyä kaikilta, onko kaikilla joku pakkomielle hiuksista? Onko se elämän ainoa sisältö?

Ei mulla mitään pakkomiellettä ole, mutta ihan kivaa korostaa parhaimpia puoliaan, mulla hiukset on sellainen. Tykkään nykyään laittaa hiuksia :)

Pitäisköhän minun tehdä tissikuvaketju :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Siis ihan (nätisti ) kysyn vaan, että onko sulla joku pakkomielle noista sun hiuksista? Tai oikeastaan vois kysyä kaikilta, onko kaikilla joku pakkomielle hiuksista? Onko se elämän ainoa sisältö?

Ei mulla mitään pakkomiellettä ole, mutta ihan kivaa korostaa parhaimpia puoliaan, mulla hiukset on sellainen. Tykkään nykyään laittaa hiuksia :)

Pitäisköhän minun tehdä tissikuvaketju :whistle:

Mä leväytän toosani tänne ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
no jos mä sit tuikkaan tänne kuvan mun karvaisesta haitarista.. =)
saisi ainakin palstan mammoissa kutinaa aikaseks =) ehkä jopa modeissa..maybe olso tytsin massua kutittais =)

laita vaan. mä katselen tässä olotilassa vaik mitä.. :p
 

Yhteistyössä