Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Siis ihan (nätisti ) kysyn vaan, että onko sulla joku pakkomielle noista sun hiuksista? Tai oikeastaan vois kysyä kaikilta, onko kaikilla joku pakkomielle hiuksista? Onko se elämän ainoa sisältö?
Ei mulla mitään pakkomiellettä ole, mutta ihan kivaa korostaa parhaimpia puoliaan, mulla hiukset on sellainen. Tykkään nykyään laittaa hiuksia