Voiko tällä paidalla mennä mielestänne baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mä sä ja mä:
kaamee paita, sorry. eiks pilevaatteet ole erikseen.

Mun mielestä tosi hieno paita, kalliskin (makso 50e ) ja tykkään nyt käyttää sitä, kun se on ihan uusi :) mutta siinä olet oikeassa, että onhan se vähän arkinen.

No voithan piristää paitaa vaaleanpunaisella hiuspannalla tai huivilla tai jollain! Laita päälles ihan just semmoiset vaatteet missä itse viihdyt, se on onnistuneen bileillan edellytys! Se mikä mulle tuli tuosta paidasta mieleen miinuspuolena, niin onko semmoinen että hikiläikät näkyy kainaloissa helposti? Kun bailatessa tunnetusti tulee kuuma... B)

Mä laitan ehkä sittenkin liilan united colors of benetton-paidan, vaikka onhan sekin tietty arkinen. Mut ku en oikein jaksa käyttää aina noita samoja toppeja ja kädetkin on aika ihottumaiset.

olen käynyt arkisemmallakin paidalla baarissa :D

mutta näin atoopikkona sanoisin,että älä hyvä ihminen laita noin lämmintä paitaa baariin! (eikös sulla ollut kans atooppinen iho?) siinä kun hikoilet niin vot,ihosi on vielä kauheammassa kunnossa. iske vaan joku toppi päälle ;)

Siis voi, ainakin siinä mielessä, et kyllä sut varmaan sisään päästetään tuo päällä. Eli jos nyt saivarrella aletaan, niin VOI mennä. :xmas:

Mutta en mä kyllä menisi, on se sen verran arkinen. Ja kun on uusi vuosi ja kaikki, eli vähän niin kuin juhlan paikka. Joku ihan perus-musta pitkähihainenkin olisi kivempi baariin. =)

En minäkään tuota laittais, näyttää aika lämpöseltä..entäs joku 3/4 osahihainen ja vähän ohuemmasta kankaasta tehty, jos et ihan hihatonta toppia halua laittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Baariin pitää mennä joku kiva toppi päällä

Ai pitää vai :o Onks se joku sääntö sit, just just... Ite en oo ikinä baarissa toppi päällä. Hyi mua.

Mun mielestä sinne voi mennä tasan sellasissa vaatteissa, joista itse tykkää B) Tai sitten vaikka ilman, jos sisään silleen pääsee.

Mulla ei edes ole toppia näiden paitojen alla ollenkaan. Aattelin vaan kertoa :laugh:

Mun mielestä se paita on myös silti liian arkinen, vaikkei nyt tarvi mikään kimalletoppikaan päällä baariin mennä. Jotenki jo ne värit... Se verkkariharmaa :/

Yhteistyössä