Mun uusi mies ja mun oma poika, päiväkotijuttua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Eli, tänä aamuna poika sai hepulit. Oli väsynyt ja mikään ei ollut hyvin.
Herätys oli ennen kuutta.

Mun uusi mies ehdotti että hän vois viedä pojan joku aamu päiväkotiin niin sais poika nukkua pidempään ja munkaan ei tarvis nousta ennen kukonlaulua ja raahata unista lasta päiväkotiin.

Kysyin pojalta, että suostuisiko siihen jos J veisi hänet joku aamu päiväkotiin.
Poika suostui ja jopa innostui asiasta ettei tarvis aikaisin herätä.

Miten teillä mennyt jos uusi kumppanisi on vienyt lapsen hoitoon? Entä onko päiväkodin hoitajat sanoneet jotain?

Me ei asuta yhdessä. Mies ja poika tulevat hyvin juttuun :)

Ihan hassuja tää mamma taas vaan mietiskelee :D

:D noin sen pitääkin mennä. piä siittä miehestäs kiinni lujasti. ja miehän taisin kommentoidakki yhtä kuvaa että ihan ovat niinku isä ja poika :D :heart:

Just tein uuden hoitosopimuksen ja poistin siitä yhden hakijan (pojan isän isä jonka kans en ole enää tekemisissä ).

Täytyykin huomenna päiväkodissa kysyä asiasta ja ilmoittaa pojalle uusi tuoja ja hakija.
Helpottais kummasti aamuja jos mun mies veis pojan hoitoon.

Pojan isä suostuu ihan varmasti tähän järjestelyyn, ollaan hyvissä väleissä.

Eikai siinä mitää.

Kyllä munkin uusi mies on hakenut ja vienyt lapsia. Paras oli ekalla kerralla, kun kukaan pk:sat ei ollut koskaan edes tavannut tätä miestä ja se kuin yllärinä mulle haki muksut niin sieltä ne vaan anto ne tän miehen matkaan, ei edes kysyneet kuka hän on :/

Hyvin tulikivenkatkusta palautetta sinne multa lähti.

Meillä on mies hakenut ja kuskannut virallisesti minun kahta lasta vaikka minne,ei ole ongelmia ollut=)Hyvä vaan että pääsee arkeen mukaan,kannattaa tosin ilmoittaa sinne päiväkotiin miehen tiedot=)

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Eikai siinä mitää.

Kyllä munkin uusi mies on hakenut ja vienyt lapsia. Paras oli ekalla kerralla, kun kukaan pk:sat ei ollut koskaan edes tavannut tätä miestä ja se kuin yllärinä mulle haki muksut niin sieltä ne vaan anto ne tän miehen matkaan, ei edes kysyneet kuka hän on :/

OHO!
Me ajateltiin, että viedään ja haetaan poika jokunen kerta yhdessä. Mies kuulemma tarvii aluksi hieman opastusta :D

Eikai siinä mitää.

Häh, etkö tiennyt että uusi miehesi hakee ne? Tai jos tiesit, niin mikset ollut ilmoittanut päiväkotiin etukäteen että hän tulee hakemaan?

En tiennyt että uusi mies hakee, haki siis mulle yllärinä että ehtivät yhessä tehä mulle synttäri juhlat <3

Soitti sitten mulle että tule suoraan kotiin, lapset on jo täällä.

Siis ihana yllätys sinällään, mutta ne ei tosiaan ees kysyny kuka mies on :O Itse sitten vasta siinä vaiheessa kun oli saanut lapset puettua älysi sanoa että niin, hän on siis minun mieheni. Ehkäpä ne oletti sit et ku muksut tunnisti hänet et ei oo mikään hullu.

Tosi väärin silti tehty ja sanomista tuli heille.

Alkuperäinen kirjoittaja dora:
Eikai siinä mitää.

Häh, etkö tiennyt että uusi miehesi hakee ne? Tai jos tiesit, niin mikset ollut ilmoittanut päiväkotiin etukäteen että hän tulee hakemaan?

luetunymmärtämisessä ongelmia?

Meillä on hakenut ja vienyt tuota tyttöä melkeimpä yhtäpaljon, kun minä siitä lähtien, kun yhteen muutettiin. Nyt likka osaa jo kiukutella tarvittaessa miehelle ihan samalla tapaa, kun mullekin, jos joku aamu on huono, eikä tahdo lähteä käyntiin.
Ei me yhdessä käyty hakemassa tai viemässä kertaakaan, vaan hienostihan tuo siitä selvisi itsekseen. Kerroin vain, että aikuiselle aina ilmoitettava lapsta tuodessa ja hakiessa, että pysyvät laskuissa mukana. Niin ja taisin mainita, että minkä oven takaa se lapsi sieltä löytyy, jos ovat sisällä haettaessa.

Yhteistyössä